Beantwoord

Verbruik niet te zien

  • 25 January 2018
  • 17 reacties
  • 627 Bekeken

Sinds de problemen rond Nieuwjaar bij Proximus, geen verbruik meer te zien van onze twee Pay&Go formules. Kan dit opgelost worden ?
Dank bij voorbaat
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 May 2019, 10:39

Bekijk origineel

17 reacties

Dus dat "schudden" werkt enkel in de app, dus hier niet terzake.

Daarom dat ik er ook expliciet APP bij heb gezet. 🙂
Was niet alleen een antwoord op jouw vraag/opmerking.

Zoals ik schreef zijn er nog lopende technische dossiers en zijn niet alle geïmplementeerde oplossingen voor iedereen bruikbaar.
Dit is ook afhankelijk van het uiteindelijk probleem.
Van deze algemeen technisch dossiers wordt geen nummer doorgegeven omdat dit niet altijd beschikbaar is voor de mensen op de klantendienst.

Dat er onwaarheden worden verteld, zou effectief niet mogen, maar helaas gebeurd dit.
In zo'n geval is het zeker de boodschap dit aan Proximus door te geven.
Dit kan door mee te werken aan enquêtes bvb.
Met de antwoorden van de klanten wordt nagegaan waar de problemen liggen en wordt indien nodig terug contact opgenomen met de klanten.

En de klantendienst kan zeker een klachtendossier opstellen, wordt dit niet gedaan, dan mag je dit zeker vragen.
Deze dossiers worden doorgestuurd naar de back office en dan wordt er een dossierbeheerder aangesteld.
Aarzel dus niet te vragen om een dossier aan te maken.
Reputatie 1
Bedankt SamanthaV voor uw antwoord.
Ik weet dat de verbruiks-en laadhistoriek niet beschikbaar zijn voor de app maar wel in Myproximus web. Dus dat "schudden" werkt enkel in de app, dus hier niet terzake. Het klinkt wel raar dat er na een jaar geen update geweest zou zijn voor deze software.
Maar nogmaals, het geeft geen vertrouwen als er pertinente onwaarheden worden verteld, en men weken erna zonder verdere berichten daardoor de indruk krijgt dat het item in de prullenmand beland is. Mijn mails werden zelfs niet meer beantwoord, enkel mijn tel-nummer werd per mail terug gevraagd, hoewel dat in vorig bericht al gemeld werd. Ik heb toen met een kopie van jullie website aangetoond dat hun verhaal niet klopte. Daarna niets meer...
Ik kreeg bij de vele interventies zelfs nog geen dossiernummer dat zou kunnen dienen om een opvolging te doen. Dat systeem kost geen extra personeel en toch kan de klant zo op de hoogte blijven van de (al of niet) evolutie, zodat onnodige frustraties en interventies vermeden kunnen worden.
Er is dus nog werk aan de winkel qua cliëntenservice.
Gebrek aan interesse is het zeker niet.
Er wordt constant gewerkt aan de vernieuwing van onze MyProximus en de MyProximus APP.
Helaas werk deze niet altijd goed voor iedereen en zijn niet alle gevonden oplossingen voor iedereen van toepassing.

Als er problemen zijn met de APP, ben je best van deze op te zetten en dan eens met je toestel te schudden.
Dan krijg je hulp van de mensen die instaan voor alles wat met de APP te maken heeft, en kunnen ze direct alles nakijken.

Er zijn nog algemene technische dossier lopende, maar zoals ook vermeld in sommige posts, kunnen sommige oplossingen pas geïmplementeerd op het moment dat er een nieuwe software update is.
Maar ook al komt er niet altijd direct een reactie of kan het soms een tijdje duren voor we iets laten weten, wil dit zeker niet zeggen dat er niet aan het probleem wordt gewerkt.
groetjes Samantha
Reputatie 1
Ik betreur het ten zeerste dat Proximus na meerdere jaren knoeien dus nog steeds zelf geen afdoende oplossing aangeboden heeft. Gebrek aan interesse of onvoldoende getrainde techniekers, wie zal het zeggen? maar onwaarheden verkondigen en daarna lange stilte, dat vond ik nog het ergste.
Cross our fingers.
Dat hebben ze bij mij ook gedaan toen maar het was na verloop van tijd weer om zeep, dus hopelijk heb je meer geluk.
Reputatie 1
Heb het bijna zelf gevonden : Myproximus account laten schrappen en de dag erna terug registreren, en de zaak is opgelost in 2 dagen.
sorry je hebt gelijk 😊 het is enkel via de website versie dat het werkt, net nog eens via de app geprobeerd maar geen mogelijkheid om historiek op te vragen !!!!
Reputatie 1
Aan Martin : weet je ook hoe het dan opgelost geraakte?
Reputatie 1
Onderscheid dient gemaakt te worden tussen de app en de website versie vanMyproximus . Het is enkel in die laatste dat de historiek normaler wijze beschikbaar is. Maar niet bij mijn nummer en wel voor de andere familieleden.
Ik heb ook lange tijd mijn historiek niet kunnen opvolgen maar uiteindelijk is dit bij mij nu toch in orde gekomen.
Reputatie 1
Ik zit in hetzelfde schuitje. Eerst wordt beweerd dat de historiek voor pay&go niet beschikbaar zou zijn, terwijl de website en mijn andere pay&go nummers bevestigen dat het wél kan. Ik denk eerder dat het gaat om puur SLECHTE WIL van Proximus om dit op te lossen om haar klanten te forceren naar een ander meer lucratief abonnement !!! Reclame maken dat wel, maar klanten een minimale service bieden, daar maakt men geen tijd voor (brengt niet genoeg op in hun ogen).
Reputatie 5
Badge +1
Zo veel mogelijk ruchtbaarheid blijven geven aan het probleem ... misschien stimuleert het Proximus om een oplossing uit te werken.
Alhoewel, dit probleem reeds maanden geleden aangekaard met zelfs brief aan directie. En ja zij kenden het probleem, maar oplossing in een volgende softwareaanpassing ( misschien...) .
Zal geen topprioriteit zijn.
Toch is het iets waar een klant recht op heeft. Controle op waar zijn verbruik naar toe gaat.
Reputatie 5
Badge +1
Dat men het dan grif toegeeft dat het niet werkt .... maar niet antwoorden of zogezegd navragen bij technische dienst, goed wetend dat het een latent probleem is, kan toch niet.
Een oplossing moet er komen !
je moet het niet vermoeden, het is gewoonweg nog niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat hiervoor nog geen oplossing is... (blijkbaar enkel resterend belkrediet en de bonus-minuten te zien)
Reputatie 5
Badge +1
Wilfried J,

op deze vraag geef je wel reactie. Terwijl mijn vraag onder titel ' myproximus GSM status raadplegen", wat identiek hetzelfde probleem is, kwam geen enkele reactie van het Proximus team.
Voor pay & go kan je in myproximus enkel het totaal krediet nog lezen, maar historiek niet. Zie mijn vraag waar ik ook print screens bijvoegde. Dit probleem is niet nieuw en er komt blijkbaar geen oplossing, ook niet nu men het display gewoon veranderd heeft.
Graag tot reactie .....
Ro
Reputatie 6
Badge +3
Over welke nummers gaat het?
Mvg. Wilfried

Reageer