Vraag

Verbruik nakijken met MyProximus voor zowel vaste lijn pay&go kaart en mobilenummer van het werk

  • 10 March 2018
  • 0 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 1
Ik heb momenteel zowel een:
1. vaste Proximus telefoonlijn
2. privé Proximus pay&go kaart
3. zakelijk Proximus mobiel abonnement
Beide sim-kaarten van punten 2. en 3. zitten in dezelfde dual-sim smartphone.

Nu wil ik via MyProximus mijn verbruik kunnen opvolgen. Dit lukt me voor de vaste Proximus telefoonlijn.
Doch:
1. het is onmogelijk mijn Proximus Pay & Go kaart hieraan te linken. De enige mogelijke oplossing vond ik in het aanmaken van een 2e nodeloos email-adres om te kunnen linken aan een 2e MyProximus account. Doch als je dan het verbruik wil checken, moet je steeds af- en aanloggen met verschillende MyProximus account.
Voor mijn zakelijk nummer zou ik dan bovendien nog een 3e nodeloos email adres moeten aanmaken om te kunnen linken aan een 3e MyProximus account.
Zeer omslachtig en onnuttig om 3 MyProximus logins te hebben en beheren en dan bovendien nog eens 3 verschillende email adressen nodig te hebben !!

2. Bovendien bestaat de mobile WIDGET voor MyProximus niet meer, waarin je in 1 oogopslag op het scherm van je smartphone zeer gebruiksvriendelijk je verbruik kon opvolgen.

Wordt hier intussen aan gewerkt om dit klantvriendelijk en praktisch te maken ? of wat kan er als alternatieve oplossing gedaan worden ?

0 reacties

Geen reactie

Reageer