Vraag

Verbruik en producten raadplegen MyProximus

  • 15 November 2018
  • 15 reacties
  • 835 Bekeken

Sinds een aanpassing in de Proximus shop kan ik mijn verbruik en producten niet meer raadplegen in My Proximus.
Heb al enkele malen naar de helpdesk gebeld ,maar nog steeds niet opgelost.

15 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Sinds begin maart 2018 kan ik het 'nog niet gefactureerde verbruik' van mijn vaste lijn niet meer raadplegen.
Al de rest in 'My Proximus' verloopt prima. Ik heb al herhaaldelijk om een oplossing gevraagd, maar blijkbaar zal die er niet komen.

Laatste reactie dd. 13 okt van Proximus:
Er is een aanpassing gebeurd aan de layout van de aanrekeningen waardoor die gegevens zowel op de aanrekening als op My Proximus niet meer te zien zijn. Ik heb u een document opgestuurd om de details van alle gesprekken te bekijken.
Het is dus wel nodig, indien u elke maand een detail wilt van deze gegevens, om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groeten
Mathias
Proximus Team

Ik heb dit document ontvangen, maar dit is helemaal geen antwoord op mijn vraag.
Het detail van de reeds gefactureerde gesprekken kan ik wel raadplegen, echter niet het detail van de 'nog niet gefactureerde' gesprekken.
https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1
kies je daar wel de windows exel file want als je de pdf file kiest krijg je die details niet te zien
Reputatie 4
Badge +2
Martin, Deze methode kan je gebruiken om de details zien van de gesprekken die reeds gefactureerd zijn. Ik wil het detail zien van de ' nog niet gefactureerde' gesprekken en dat is hiermee niet mogelijk.
Ik vind dit ook niet direct terug in MyProximus , zou dat dan een functie zijn die niet ingebouwd is, enfin hopelijk komen de proximus medewerkers met een uitleg hieromtrent.
Reputatie 4
Badge +2
Via (My Proximus' 'Mijn verbruik', 'Phone Line' 'Meer details over uw verbruik' 'niet gefaktureerde bedrag' was dit tot eind februari perfect te volgen.
Nu verschijnt:

Geven ze inderdaad ook op, op hun site pagina
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online/particulieren/support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-verbruik-raadplegen.html

Als je dan "lopende maand: nog niet aangerekend verbruik" openklikt

PS: daar op deze pagina kun je ook chatten met iemand van Prox (chat venster gaat maar na een zekere tijd open)
Badge +1
Hier gaat het ook niet meer. Ik wou het bekijken omdat ik een bedrag buiten bundel heb van 3.63 euro voor 3 sms'en van 1 euro... Rare optelsom bij Proximus...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Danny,
Indien je ons via deze link nog even je klantennummer of Myproximus login doorgeeft kunnen we dit misschien voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Vrees ervoor of dit opgelost geraakt.De facturen zijn zichtbaar ,dit is het belangrijkste voor Proximus.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Argenteus,
We kunnen de bijlage niet openen,
Kan je dit nog even doorsturen via deze link?
Mvg. Wilfried
Reputatie 4
Badge +2
Beste Wilfried,
Een bijlage versturen via de Link is lukt niet!
Via een privé bericht zie ik geen mogelijkheid om een bijlage te sturen.
Wat in de bijlage staat is echter identiek aan wat je ziet in de probleemstelling.
mvg.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Argenteus,
Men kan inderdaad via het Forum geen bijlagen versturen , mijn verontschuldigingen hiervoor.
Via de chat of via mail zou dit wel moeten lukken.
Mvg. Wilfried
via welk mail adres kan dat dan ?
Reputatie 4
Badge +2
Martin, ik heb voorheen al via e-mailadres "proximus.customer.care@proximus.com" contact gehad.
Helaas vrees ik dat mijn probleem niet zal opgelost worden.
Sinds een aanpassing in de Proximus shop kan ik mijn verbruik en producten niet meer raadplegen in My Proximus.
Heb al enkele malen naar de helpdesk gebeld ,maar nog steeds niet opgelost.


Spijtig genoeg nog niet opgelost

Reageer