Beantwoord

Uw bestelling is in behandeling

  • 6 March 2018
  • 5 reacties
  • 508 Bekeken

Reputatie 2
Wij zijn net overgegaan van telenet naar proximus maar myproximus werkt niet naar behoren.
Elke verandering van mijn producten die ik wil doorvoeren lukt niet met de volgende melding:
Uw bestelling is in behandeling
Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
Ik heb niets gedaan of besteld dus er is iets mis.
Is er iemand die iets gelijkaardig heeft gehad?
mvg
Michel
icon

Beste antwoord door KoenN 8 March 2018, 11:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Bogey,
Kan je vie deze link je klantengegevens nog even doorgeven aub?
mvg. Wilfried
Reputatie 2
Ik heb mijn gegevens doorgegeven via de link, hopelijk komt er nu snel een oplossing. mvg Michel
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michel,
Ik zie dat uw dossier in behandeling is en mijn collega's proberen dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Mvg, Koen
Reputatie 2
Het zou vandaag zeker in orde zijn maar er is natuurlijk nog niets opgelost. De hele account is geblokkeerd maar de factuur opsturen dat lukt perfect. Ik vraag me af waar ze het lef vandaan halen om een volledige factuur op te sturen voor halve services!!!😨
Reputatie 2
Een volgende dag en nog niets opgelost!!! Een ticket voor IT zou binnen de 2 dagen opgelost moeten zijn...
En Proximus is het de bedoeling om alle nieuwe klanten weg te jagen omdat jullie niets ondernemen. Ik verwacht in elk geval een compensatie!!!

Reageer