Vraag

Toegang My Proximus

  • 23 November 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 1

Verleden jaar bij mijn verhuis werd er een knoeiboel gemaakt van mijn My Proximus account. Belangrijk voor mij is het behoud van mijn e-mail adres. Het lukte niet mijn nieuwe gegevens in te geven op de oude account en dan werd er maar een nieuwe aan gemaakt. Op mijn oude My Proximus account kan ik inloggen via mijn e-mail adres maar daar staat niets meer in. De nieuwe account weet ik de gebruikers naam niet meer, het begint met mijn klantennummer maar verder weet ik het niet meer. Ik heb zojuist een clean install van mijn PC gedaan en uiteraard heeft hij deze login niet meer in geheugen. Hoe kom ik te weten welke de login id is van de My Proximus account waar mijn producten op staan?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Phil_018 Ik raad aan naar onze diensten te bellen dan kunnen ze u naar de juiste dienst doorverbinden in verband met myproximus. Zo een gegevens delen we niet op het forum wegens de wet op de privacy.

Reputatie 7
Badge +4

@Michael V & @Phil_018 

Is het niet mogelijk het oude MyProximus account A (oud klantnr X) waaraan e-mail adres Y gekoppeld is 

en het nieuwe MyProximus account B (klantnr Z) waaraan een onbekend e-mail gekoppeld is door Proximus te laten schrappen

indien de auteur deze info via zijn forum login profiel kan meedelen (in vrij veld ticket bv.)

om vervolgens door de auteur zelf op basis van op een recente bij hem beschikbare factuur (activatiecode & klantnr nodig ) een nieuw MyProximus account te laten opzetten voor klantnr Z waarvoor hij zijn oud e-mail adres Y kan herbruiken

 

indien de auteur evenwel niet over al deze info (niet meer) zou beschikken vrees ik inderdaad dat enkel de optie 0800 22800 overblijft met identificatie op basis van o.a. geboortedatum en andere

 

Reageer