Vraag

telefoon met data internet

  • 16 October 2019
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

hoe lang duur het voor dat je jouw bestelling krijgt van proximus. gaat namelijk om de iphone 11 pro. die heb ik namelijk aangevraagd en ook betaald ik kreeg daarna een orderbevestiging maar tijdens het aanvragen online was de verzend datum gesteld op de volgende dag. mijn vraag is wanneer krijg ik mijn mobiel en in de myproximus app kan je jouw bestelling niet terug  vinden. ik belde naar de klantenservice van proximus en steeds zeg ieder steed weer iets anders over me bestelling dan zie ze het niet. wat ik niet snap als je niet hebt betaald kan je toch onmogelijk een orderbevestiging krijgen 


3 reacties

normaliter als je online iets zou bestellen zo de artikel in myproximus onder bestellingen moeten staan maar bij mij is dat het geval niet ik moest online een overschrijving doen en heb die ook gedaan en betaald en ik kreeg terug een orderbevestinging en verder niks meer en ik vind het gewoon raar. ik bel naar de klanten dienst meerdere keren de ene zegt a en de zegt b dit is gewoon frostreren ze konden niks vinden terug vinden op me naam. 

Reputatie 7
Badge +3

beste,

idd, normaal zou je alles moeten kunnen opvolgen.

Heb je alle mails nagekeken ? alles ingevuld ?

kan je je klantgegevens in je profiel aanvullen ?

het betrokken gsm nr ?

Dan kunnen we dit verder nakijken.

Excuses voor het ongemak.

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@john1984 Ik zie dat de bevoegde dienst hiervoor inmiddels een dossier heeft behandeld. De iPhone komt vandaag jouw richting uit. Groetjes, Antonella

Reageer