Vraag

Technische fout MyProximus

  • 13 January 2018
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo!

Ik probeer al een een tijdje mijn verbruik, producten en factuur te bekijken. Telkens krijg ik de melding dat er een technische fout is en dat ik het binnen een aantal minuten het opnieuw moet proberen. Helaas krijg ik dn dezelfde melding.

4 reacties

Reputatie 2
Dag Kirsten,

Kan je me in een privebericht je login doorsturen, dan kan ik enkele dingen nakijken. Zou het mogelijk zijn om te proberen in te loggen via een andere browser? Bv, als je via chrome gebruikt dan via internet explorer of firefox.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groeten,

Thomas
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Kirstent,

kan je mij ook je proximusklanten nr doorsturen via deze privé-link hier:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +2
Ik had vandaag een gelijkaardige melding !
Soms heb ik dat ook, maar een tijd erna gaat het dan wel weer !!!

Reageer