Beantwoord

Technische fout bij opladen prepaid

  • 16 January 2022
  • 3 reacties
  • 370 Bekeken

Wat ik ook probeer lukt het me niet om via de site een prepaidkaart te herladen. Krijg steeds dezelfde “technische fout”.

Zijn er andere online mogelijkheden om dit te doen? of een oplossing?

icon

Beste antwoord door M_016 16 January 2022, 19:58

Bekijk origineel

3 reacties

Ik ga het straks nog eens proberen. Cache wissen lijkt me een mogelijkheid. Zat met profielen te knoeien…

Thanks anyway!

Nog een methode is:

je kunt ook in een krantenwinkel of grootwarenhuis een herlaadkaart kopen en daar staat de verkorte code op die je moet invoeren om zo op die manier te herladen

bvb 

  • na betaling in je ALDI-winkel ontvang je een kassaticket met een unieke herlaadcode
  • met deze unieke herlaadcode kan je je Proximus-prepaidkaart herladen om te bellen, te surfen en te sms'en
Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn pas vanaf morgen terug aanwezig op dir publieke forum

FYI

Veelgestelde vragen over Pay&Go+-prepaidkaarten | Proximus

Hoe kan ik mijn Pay&Go-kaart herladen?

Je kunt je Pay&Go-kaart op verschillende manieren herladen: online, via MyProximus (gebruik de app of log in via de website) of in een Proximus Shop.

 

Eventueel ondertussen historiek/cache verwijderen en opnieuw proberen, een andere webbrowser gebruiken en/of eventueel zelfs een specifiek MyProximus account aanmaken voor uw Pay&Go nr en aldaar pogen te herladen

 

Uiteraard kan er ook een tijdelijk onderliggend technisch probleem zijn in de backend systemen van Proximus

Ik ga ervan uit dat de geldigheidstermijn van uw Pay&Go nr nog niet verstreken is

Reageer