Vraag

Technische fout bij bestellen Flex Pack

  • 17 February 2021
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Beste,

het is voor mij onmogelijk om online een Flex Pack te bestellen i.v.m. mijn aankomende verhuis. De volgende melding krijg ik telkens opnieuw: “Onze oprechte excuses, er was een technische fout in het systeem. Onze specialisten doen hun best om het op te lossen. Probeer later opnieuw.”

Ik vermoed dat er een fout in mijn account kan zitten aangezien ik op het particuliere deel van de site dit lees: "Het lijkt erop dat u een business klant bent, we nodigen u uit om de business versie van de site te raadplegen.” Op het business deel krijg ik dan weer het omgekeerde te lezen: "Het lijkt erop dat u een residentiële klant bent, we nodigen u uit om de residentiële versie van de site te raadplegen.”

Alvast bedankt om een oplossing aan te reiken.

Mvg

Tim D.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Tim D Ik zie dat er inmiddels een aanvraag tot aansluiting werd ingevoerd. De afspraak met de technieker werd vastgelegd op 17/03 in de namiddag. Groetjes, Antonella

Reageer