Vraag

Technisch probleem MyProximus

  • 15 January 2020
  • 8 reacties
  • 612 Bekeken

Hallo

Ik kan al sinds enkele maanden mijn producten en verbruik niet zien in de MyProximus app. Zowel in de web als mobile applicatie.

Hoe los ik dit op?


8 reacties

Ter info: het zal waarschijnlijk pas morgen zijn dat iemand van proximus zelf dit probleem verder kan oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Jarne,
Kan je via uw profiel de login aanvullen die je voor My Proximus gebruikt?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@JarneSt 

Beste,

onder het opgegeven klantennummer is geen registratie voor myProximus en staan geen prod actief.

Vermoedelijk heb je een ander klantennummer gekregen ? kan je eens nakijken ?

groeten

Tina

Hallo 

Het is opgelost na 24 uur te wachten, maar ik kan nog steeds 2 dingen niet in orde zijn.

Bij “mijn facturen” krijg ik een 404, de knop is ook niet zichtbaar wanneer ik inlog, ik moet eerst op iets anders klikken.

En mij “mijn meldingen” een technisch probleem.

Kan je dit even nakijken?

Vriendelijke groet en Alvast bedankt! 

Jarne Staelens 

Ter info: in het weekend komt hier niemand van Proximus langs, pas maandag terug.

Beste,

Mijn klantennummer is 620158508. Het probleem is deels opgelost.

Ik kan nu mijn producten wel zien (play and gold), maar ik kan geen meldingen instellen.

Is dit omdat ik een play and gold heb of is er hier nog iets anders aan de hand?

Buiten dat is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

@JarneSt  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Was dit in orde gekomen? Als je nog problemen ondervindt, mag je ons dit laten weten. Groetjes, Antonella

Dag Koen

Ik (gisteren) heb al telefonisch mijn My Proximus laten verwijderen. Dan hebben ze gezegd dat ik 24h moest wachten. Dus vanmiddag zal ik mijn account terug opnieuw aanmaken en kijken of het is opgelost. Hopelijk zal dat het oplossen.

Ik laat nog iets weten als het al dan niet is opgelost.

Reageer