Vraag

Taal keuze account

  • 9 September 2021
  • 3 reacties
  • 655 Bekeken

Reputatie 1

Onlangs heb ik de account van mijn overleden vader op mijn naam laten zetten. Na enkel problemen is dit zo goed als gelukt. De Proximus bediende die dit regelde was het Nederlands niet machtig, dus heb ik haar in het Frans aangesproken teneinde de zaken vlotter te laten verlopen. Nu is mijn nieuwe account wel in het Frans en kan ik de taal niet veranderen. Wat moet ik doen om deze over te zetten?

Mvg

Phil


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen dit voor u wel oplossen wanneer zij uw bericht lezen.

Zet indien nog niet gedaan uw klantnr in uw forum login profiel (enkel zichtbaar aldaar voor Proximus)

Reputatie 7
Badge +3

@Phil_018  De taal werd gewijzigd naar Nederlands. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Bedankt.

Phil

Reageer