Vraag

Studio 100 go pass

  • 10 September 2019
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Beste,

ik heb sinds een paar maanden een studio 100 go pass en sinds vandaag kan ik niet meer inloggen.
Ik word doorverwezen naar inlogpagina van Belgacom, daar worden de correcte gegevens ingevuld maar als ik dan op inlog druk, gebeurd er niets.
Iemand die kan helpen?

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Deleu,

Kan men de profielgegevens aanvullen, dan kunnen we het eens laten nakijken voor u.

Groetjes,Joel
Reputatie 7
Badge +3
Dag Deleu,
Heb je ondertussen al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groetjes,
Antonella
Beste,
ik heb de app ondertussen al op 3 verschillende toestellen staan en op geen enkel geraak ik ingelogd.
Toch bedankt voor de suggestie.
Ik heb deze app al sinds vorig jaar december, nooit problemen gehad maar dus sinds dit weekend lukt het niet meer.
Inlogpagina verschijnt maar op het moment dat je op inlog drukt, schakelt deze niet terug naar de studio 100 app en doet eigenlijk niets.
Beste Deleu,

Kan men de profielgegevens aanvullen, dan kunnen we het eens laten nakijken voor u.

Groetjes,Joel


Welke bedoel je juist?
Beste Joel,

ik heb mijn profiel verder aangevuld 😊

Groeten
D. Deleu
Per ongeluk, beste antwoord aangeklikt, nu krijg ik dat natuurlijk niet weg.
Vraag is nog niet beantwoord
Ter info: Dat is niet erg dat je het aangeduid hebt als beste antwoord want dit wil niet zeggen dat het proximus team je bericht niet meer zal opmerken.
Bedankt Martin,
ik hoop dat het opgelost geraakt