Ter info:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html
Dat kan zowel aan Proximus liggen maar even goed ook aan De Lijn, indien dat laatste zou dat de eerste keer niet zijn want bij De Lijn loopt soms alles in het honderd wat hun informatica betreft.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.