Beantwoord

Sinds nieuw facturatie systeem toont de App & MyProximus incorrect huidig verbruik & helpdesk Proximus snapt het precies niet

  • 21 May 2019
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

Zowel verbruik binnen de App, als MyProximus website, als SMS ontvangen over data limiet opgebruikt, terwijl helpdesk zegt dat er nog NIKS is verbruikt sinds 1mei & de omschakeling naar nieuw facturatie systeem.

Zie ook foto in bijlage (telNr & klant nr beschikbaar op aanvraag)

91178f49-e357-4344-8674-033f2a6e09cc.png

 


Customer support dossiernr: 38747820

Het vandaag ontvangen antwoord verwijst gewoon terug naar de (incorrectie) MyProximus website.

Hoe kan ik dit escaleren? (telefoonnr / email adres), want ik heb momenteel niet het gevoel dat ik geholpen wordt door Proximus

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 22 May 2019, 16:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo RR1971
Als ik je lopende factuur nakijk, dan zie ik dat je op 20/5 je bundel van 1.5 GB hebt opgebruikt.
Dus zijn de gevens dat je kan opvragen via MyProximus, volgens mijn systemen correct.

Wanneer gaf de helpdesk deze informatie mee?
Momenteel is er nog niets extra aangerekend, mede omdat je een optie van 500MB hebt aangevraagd.
Hallo,

Alvast bedankt om de huidige situatie mee te delen.
Voor alle duidelijkheid (zie screenshot), het probleem was/is dat ik zelf niet kon nagaan wat mijn lopend verbruik is.
Het antwoord per email op mijn vraag was naast de kwestie omdat die gewoon verwees naar de website die geen resultaat geeft. De "[Object] [object]" tekst op het scherm duidt wellicht op een bug in de website of service die de data zou moeten aanleveren.

Ter info, de email zoals ontvangen van helpdesk in bijlage hieronder.

---------- Forwarded message ---------
From:
Date: Tue, 21 May 2019 at 09:05
Subject: Proximus -
To:

Ref. [THREAD_ID:192954878245]

Beste klant,

Betreft het raadplegen van uw verbruik via myproximus.

Hou er rekening mee dat het bedrag pas exact is na het opstellen van uw factuur, wanneer kortingen of promoties verekend worden;

Volgende link geeft u meer info en uitleg over het raadplegen van uw verbruik :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online_apps/particulieren/support/mobiele-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/uw-verbruik-raadplegen.html




Met vriendelijke groeten,


Het Proximus-team



Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB
ok, ik begrijp het.
Kan je mij doorgeven welke browser je hebt gebruikt?
En heb je eventueel al eens de cookies verwijderd?

Normaal zou je toegang moeten hebben, jouw MyProximus profiel is correct en er is al een eerste factuur verschenen.