Skip to main content
Vraag

sim kaart en abo bestellen werkt niet

Hallo, ik probeer zowel in de app als op de website om een bijkomende SIM kaart en abo te bestellen. Na zeer lang wachten kom ik dan steeds op een leeg scherm met enkel het proximus logo en een pull-down voor de taalkeuze.

de url die dan in de browser staat is https://www.proximus.be/webshop/nl/sme/zwp/webshop/shoppingcart.html#/sc.error 

Verder geen boodschap of niets.

Echt bizar, je zou toch verwachten van een e-commerce oplossing dat je ook echt iets kan bestellen?

Een bestaand abonnement upgraden naar een hoger type ging dan wel, ook al moet ik zeggen dat het onwaarschijnlijk traag verliep. Zeker 10x moeten klikken, en dan ca. 4 minuten wachten eer er iets bewoog op het scherm. Precies alsof iemand aan jullie kant aanvragen moet manueel overtypen in een mainframe. 

Hoe kan ik online een simkaart bestellen aub?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 34186 reacties
  • 25 mei 2025

krijg je ook de mogelijkheid niet om het via het formulier aan te vragen als je op “→bel mij terug klikt”

Probeer anders ook eens door een privaat venster te openen in je browser via de toetskombinaties:

CTRL SHIFT N (bij sommige browsers is het een P in plaats van een N)

(Als en als erom gevraagd wordt mag je eventueel ook alle  cookies aanvaarden)

Martin
  • 34186 reacties
  • 25 mei 2025

Als het zo ook niet lukt, dan noteer je best in je →ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren (als ze morgen terug langskomen) u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3287 reacties
  • 26 mei 2025

@pat-69 

zoals Martin al aangaf:

Ter info:  Forum Profiel

klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

als we je gegevens hebben, kunnen we dit verder nakijken en je helpen.