Vraag

Reload

  • 12 October 2019
  • 11 reacties
  • 311 Bekeken

Hoi

Ik begon een chat maar kreeg geen antwoord meer dus dan maar via 't forum...

Ik kan m'n Pay&Go niet opladen via de MyProximus app.
Ik klik 'Usage' links onderaan, swipe naar rechts en kom uit op 'Reload a card', dan 'Reload', waarna 3 opties volgen :

For this number (met daarna mijn nummer)
For a contact
For another number

Alleen staan die laatste 2 vetgedrukt en kan ik erop klikken maar de eerste optie in 't lichtgrij en daar kan ik niet op klikken.

Lijkt me vreemd dat ik uitgerekend m'n eigen nummer ni kan opladen via MyProximus ?

Dank alvast voor advies :-)

Grtjs

11 reacties

probeer het eens op > https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html

of met een ander toestel eens proberen bv via pc, laptop enz...

NB: Van proximus zelf komt er in het weekend niemand op het forum langs.

Helpdesk kun je in het weekend wel bellen 0800 22 800
Bedankt, Martin.

Deze opties lukken zeker, en zelfs via de smartphone kan ik ook gewoon klikken om een ander nummer te herladen en dan dat van mij in te vullen, maar vroeg me gewoon af hoe 't komt dat ik via m'n eigen account op MyProximus niet kan klikken om m'n eigen nummer op te laden en via een omweg moet gaan...
en lukt het dan ook niet via http://myproximus.be om te herladen

of via https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html?msisdn=047xxxxxxx (de link waar je dan uiteindelijk op terecht komt als je via de weg http://myproximus.be gegaan bent)

waar je ipv 047xxxxxxx je gsm nummer invoert.

NB: de proximus medewerkers komen hier maandag terug langs en kunnen je dan verder je probleem eens verder onder handen nemen.
Mercikes voor de links, yep, die lukken allemaal, geen probleem.

Maar zoals gezegd : ga ik via m'n smartphone, dan is de optie om m'n eigen nummer op te laden in 't lichtgrijs en kan ik die ni aanklikken. Ik kan wel klikken om een ander nummer op te laden en dan gewoon m'n eigen nummer invoeren maar ja, is op zich niet de bedoeling natuurlijk.

Soit, ik hoor anders wel wat de Proximus medewerkers maandag kunnen geven als reden/oplossing 🙂
Reputatie 7
Badge +3

@wimsterino Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Groetjes, Antonella

@wimsterinoHeb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Groetjes, Antonella


Geprobeerd… maar nope, de eerste optie, om m'n eigen nummer op te laden, blijft lichtgrijs en kan ik niet aanklikken.

 

Iemand van Proximus die raad kan geven ?

Reputatie 7
Badge +3

@wimsterinovia de app heb je de Help-pagina waar je onderaan kan klikken of schudden met je gsm voor hulp en feedback. Kan je het probleem via deze weg melden? Groetjes, Antonella

@wimsterinovia de app heb je de Help-pagina waar je onderaan kan klikken of schudden met je gsm voor hulp en feedback. Kan je het problem via deze weg melden? Groetjes, Antonella


Oki, mercikes, Antonella, net gedaan, ik wacht effe af nu...

@wimsterinovia de app heb je de Help-pagina waar je onderaan kan klikken of schudden met je gsm voor hulp en feedback. Kan je het probleem via deze weg melden? Groetjes, Antonella


Hoi hoi

 

Ondertussen nog steeds geen antwoord ontvangen, behalve het automatisch bericht net nadat ik m’n melding had gemaakt : “Bedankt voor je feedback!
Wij gaan hiermee zo snel mogelijk aan de slag om de MyProximus-app nog beter te maken.
Dit kanaal is uitsluitend bedoeld voor feedback over de MyProximus-app. We kunnen niet elk bericht beantwoorden maar als je een probleem hebt gemeld met de app, dan ontvang je een melding wanneer dit probleem opgelost is.”

Blijkbaar wil Proximus niet dat ik m’n Pay&Go-kaart vlot oplaadt via hun app ;-)

Iemand nog tips ? Of bel ik gewoon de klantendienst dan maar eens ?

Mss toch eens horen wat de Proximus medewerkers morgen nog in petto hebben!

Reputatie 7
Badge +3

@wimsterino 

beste,

we vragen het na bij de technische dienst van prepaidkaarten.

Dit sleept nu toch al even aan… 

Hopelijk krijgen we snel reactie én oplossing.

Groetjes

Tina

Reageer