Beantwoord

Punten omgeruild voor 2GB mobiele data, maar deze zijn nergens zichtbaar

  • 8 March 2018
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste,

Ik ben vorige week verhuisd naar een adres waar geen Proximus in de straat aanwezig is. Hierdoor heb ik al mijn producten, behalve mijn gsm abonnement, meer dan een week geleden opgezegd. Op mijn nieuwe adres zal het nog zeker 2 maanden duren voor we terug internet hebben. Hierdoor gaat mijn mobiele data er stevig door. Ik heb al eens 500 MB extra aangekocht en heb een deel van mijn punten in de ingewisseld voor 2GB extra.

Nu krijg ik melding dat mijn 500 MB is opgebruikt, maar van die extra 2GB zie ik niks. Ik zit dus aan extra verbruik nu. Ik heb een week geleden wel bevestiging gekregen dat de 500 MB en de 2GB werden geactiveerd, maar van dit laatste is er geen spoor.

Ik probeer ook om mijn abonnement aan te passen naar 10GB mobiele data per maand, maar een week na opzeg van de andere producten, kan ik nog steeds geen wijzigingen doorgeven.

Waar vind ik mijn 2GB extra en wanneer kan ik mijn gsm abonnement aanpassen?
icon

Beste antwoord door JanDe 9 March 2018, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Davy, ik zie dat er een nota is aangemaakt om dit op te lossen. Ik duw ze nog even in de rug. Komt zeker in orde hoor. En als er toch extra kosten zouden opduiken kunnen wij wel een geste doen. Maar voorlopig is dat niet zo. Groeten. Jan

Reageer