Beantwoord

Proximus TV applicatie / MyProximus

  • 23 February 2017
  • 58 reacties
  • 1774 Bekeken

Beste,

Het lukt mijn niet om de proximus tv app in gebruik te krijgen.

Wanneer ik surf naar proximustv via de browser (http://www.proximustv.be/), inlog met mijn myproximus account en bijvoorbeeld mijn opnames probeer te bekijken of tv te kijken krijg ik de melding:
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

Wanneer ik via myproximus naar "Proximus TV applicatie" surf, zie ik volgende melding:
Proximus TV applicatie
Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc.
Inbegrepen
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

En dit is de dezelfde status als sinds mijn aansluiting op 10/2/2017.

Met vriendelijke groeten,
Diederik
icon

Beste antwoord door sabineb 23 February 2017, 14:06

Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Andh1983, heb je reeds een myproximus login voor je vaste lijn gemaakt? Kan je die via privé bericht doorsturen naar het Proximus team? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Indien je geen apparte login voor je vaste lijn hebt, kan je hier zien hoe je die gegevens kan koppelen aan je bestaande account: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Groeten,

Kim
Help mijn app op smartphone voor tv doet het ook niet.
Alvast bedankt An
Reputatie 7
Badge +4
Pifte, aanpassing voor jou gedaan op je profiel, tv applicatie zal nu toegankelijk zijn.
Bij mij werkt dit ook niet.
Op myproximus staat bij tv applicatie : binnekort beschikbaar.
Ondertussen staat het er al bena een maand.
Reputatie 2
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Dag Wim, hiermee werkt het inderdaad. Hartelijk dank!

Ik ben zéér tevreden met Proximus TV (na 15 jaar telenet). 2 zaken die bij mij niet van de eerste werkten waren:
* dit: de activatie van de Proximus TV app (kon dus niet zonder tussenkomst van Proximus medewerker)
* de Replay TV optie was normaal standaard voor mijn abo en gratis. Dat was ook niet het geval na de installatie. Heb hiervoor ook moeten bellen naar Proximus. Zijn konden dit echter snel oplossen (en moest vervolgens even mijn decoder herstarten)

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alexia, dit kan maar aan 1 email gelinked worden. Normaal zou het nu moeten lukken met je hotmail. MVG, Wim
Reputatie 2
Hier ook hetzelfde probleem.... Kunnen jullie dit koppelen aan onze beide e-mailadressen (hotmail en gmail). Zou weet ik zeker dat het lukt. >24u geleden werd onze Proximus TV geïnstalleerd, gisteren.
Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

We hebben dit nu voor je gekoppeld. Je kan nu de app gebruiken met je Myproximus account.

Groeten,

Jean-Paul
Beste,
Deze avond heb ik Myproximus aangemaakt om op deze manier proximusTV op de laptop kan installeren, maar via de website staat er dat ik deze optie nog moet activeren.
In deze topic zie ik dat soms iets van 48uur te wachten, klopt dit of moet ik gewoon nog iets activeren?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +3
Beste

kan u via deze link u telefoongegevens doorgeven? dan kijken we het graag voor u na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Goede avond wanner ik de proximus tv wil installeren krijg ik ook volgende melden.
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus.

kunnen jullie hier eens naar kijken?

Met vriendelijke groeten,

Brecht
Reputatie 7
Badge +4
Geen probleem.
Het werkt, enkel op mijn gsm kan ik pure vision bekijken (geen andere zenders) maar dat probeer ik zelf op te lossen.
Bedankt Wim VL
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kamil, kan je eens opnieuw controleren? MVG, Wim
Beste,

Heb zelfde probleem als de Diederik_V. Kunnen jullie me ook helpen a.u.b.?
Drie dagen geleden had ik via chat geprobeerd, gisteren gebeld maar tot nu toe niks. Geen verandering.

Alvast bedankt
Kamil
Het werkt prima nu.Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +6
Hey Paoloarthuro, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. De Proximus app zou nu moeten werken. Veel plezier ermee!
Mag ik ook eens beroep doen op jullie manuele diensten. Ik probeer ook reeds 2 maand de app te gebruiken en krijg ook dezelfde meldingen. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +3
Vinick

Kan je me je klantengegeven doorgeven via privé bericht?
lijnnr/klantennr en myproximus login?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Groeten,

Jimmy
ik heb ook hetzelfde probleem, hulp aub!
Reputatie 7
Badge +4
Tessie

Kan je me je klantengegeven doorgeven ?
lijnnr/klantennr en myproximus login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ook bij mij hetzelfde probleem met de "Proximus TV Applicatie".
Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt.
Tessie
Getest en is OK. Hartelijk dank!

Mvg
Wim
Reputatie 7
Badge +6
Dag Wim, ik heb dit even voor je nagekeken en de nodige aanpassing uitgevoerd. De Proximus TV app zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Beste,

Ik ondervind hetzelfde probleem als de personen hierboven.

Mvg
Wim

Reageer