Proximus punten


Reputatie 6
Badge +2
Proximus had een systeem om punten toe te kennen ter gelegenheid van ik weet niet wat allemaal, en zal dat systeem nu veranderen. Ik weet niet juist wat er in de plaats komt,dat zal wel iets zijn om de klanten beter te dienen. De vergaarde punten moeten nu voor een bepaalde datum opgenomen worden, zoniet vliegen ze in de vuilbak. Ik ben er zeker van dat het juridisch wel zal kloppen, maar ik vind het niet echt klantvriendelijk. Zo kocht ik regelmatig uren beltijd zodat we onze vaste lijn ook tijdens de piekuren gratis konden gebruiken. Dat voordeel ben ik nu ook weer kwijt. En is er weer een nadeel meer.

11 reacties

ter info: enjoy komt in de plaats
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_new_reward/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/trouw-via-enjoy.html
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt voor de link.
Ja, enjoy, dat zal ik zeker doen. Met de kinderen naar Plopsaland! Of met mijn vrouw naar Schotland voor een voetbalwedstrijd. Gewoon mooie reklame voor een aantal organisaties en voor proximus zelf. Eigenlijk staat het doel in de algemene voorwaarden van enjoy (sorry, heb niet alles gelezen) : ..... met als doel klantenbinding ...... of iets in die aard. Vroeger kon ik ook al eens wat punten schenken aan een GOED doel, nu wordt het een ordinaire tombola.
Reputatie 4
Badge +1
Aan dat puntensysteem waren er meer mensen die er iets aan hadden. Nu, met dat Enjoy gedoe, zijn er veel mensen die afvallen.
Ik had al eens gekeken bij Enjoy, maar voor ons zit er tot nu toe niets tussen. Dus dan maar opzoek naar een betere en goedkopere gsm operator.
Reputatie 6
Badge +2
Dat vind ik ook, iedereen die wou vond wel wat. Nu zie ik echt niets wat mij interesseert. En ik weet wat een tombola inhoudt : veel kandidaten en weinig winnaars. Daarvoor ga ik me niet inschrijven.
Reputatie 7
Badge +3
https://nl.forum.proximus.be/tips-tricks-50/premiumclub-wordt-enjoy-47731/index1.html#post628179
Reputatie 2
Badge
Heeft er iemand soms 114 te veel steeds welkom op mijn account dan want ik heb er amper 114 te weinig. Ik snap niet dat er geen meer bijkomen die enkele maanden dat ze nog geldig zijn anders had ik misschien genoeg. Mijn nummer is 2440000235634718 alle beetjes helpen nu.
Reputatie 2
Badge
Zolang klant op proximus en veel die ik steeds heb zien vervallen maar nu ik ze nodig heb willen ze er geen meer bijgeven.
Reputatie 2
Badge
Heeft er iemand soms 114 te veel steeds welkom op mijn account dan want ik heb er amper 114 te weinig. Ik snap niet dat er geen meer bijkomen die enkele maanden dat ze nog geldig zijn anders had ik misschien genoeg. Mijn nummer is 2440000235634718 alle beetjes helpen nu.
Reputatie 7
Badge +3
Heeft er iemand soms 114 te veel steeds welkom op mijn account dan want ik heb er amper 114 te weinig. Ik snap niet dat er geen meer bijkomen die enkele maanden dat ze nog geldig zijn anders had ik misschien genoeg. Mijn nummer is 2440000235634718 alle beetjes helpen nu.
Dag alainhome,
Is het mogelijk hier geen nieuwe topics meer voor aan te maken, maar de vraag te stellen in de hiervoor reeds bestaande topics?
Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
Badge
Aan degene die me juist de 114 punten geschonken heeft een dank woordje ik ben gered. Mvg, Alain
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen Alain!

Fijn weekend!

Reageer