Vraag

Proximus premium club

  • 2 August 2019
  • 4 reacties
  • 309 Bekeken

Op het forum hadden jullie al gezet dat proximus premium club na 1 augustus terug beschikbaar zou zijn, maar dit is nog steeds niet het geval. Wanneer komt proximus premium club wel terug beschikbaar?

4 reacties

Reputatie 3
Badge
Ik heb op maandag 05/08/19 60 belminuten bijbesteld en om 09.05u een mailtje gekregen dat die bestelling binnen de 15 minuten geactiveerd zou worden. Om 10.35u lees ik bij "mijn laatste bestellingen" enkel..."bestelling wordt verwerkt". Hopelijk ben ik mijn niet én de punten én de belwaarde kwijt...zoals vele klanten blijf ik het verdwijnen van Premiumclub jammer vinden.
I will not enjoy Enjoy!
Badge
Ik heb op maandag 05/08/19 60 belminuten bijbesteld en om 09.05u een mailtje gekregen dat die bestelling binnen de 15 minuten geactiveerd zou worden. Om 10.35u lees ik bij "mijn laatste bestellingen" enkel..."bestelling wordt verwerkt". Hopelijk ben ik mijn niet én de punten én de belwaarde kwijt...zoals vele klanten blijf ik het verdwijnen van Premiumclub jammer vinden.
I will not enjoy Enjoy!

Beste Alain,
Ik deed net hetzelfde en zie ook “bestelling wordt verwerkt", maar als ik bij ‘VERBRUIK’ ga kijken staat het er wel al bij. Dus ik ga er van uit dat het aktief is.
Of er nog een vinkje bij ‘uitgevoerd’ zal komen... geen idee

Net zoals je een factuur betaalt direct via myproximus.be daar staat ook "wordt verwerkt" maar als je kijkt op je online bankrekening dan is het bedrag al van je rekening gedebiteerd.

Reageer