Proximus-klantendagen op 30/10 en 31/10 in Plopsa Indoor Hasselt!

  • 6 October 2021
  • 17 reacties
  • 710 Bekeken
Proximus-klantendagen op 30/10 en 31/10 in Plopsa Indoor Hasselt!
Reputatie 7
Badge +4

Bestel met Enjoy! je tickets aan kortingsprijs voor een dag exclusief voor Proximus-klanten in Plopsa Indoor Hasselt op zaterdag 30/10 of zondag 31/10, middenin de Halloween-gekte!

  • €10 in plaats van €22,50 (>1m)
  • €5 in plaats van €12,50 (tussen 85cm en 1m)
  • en gratis voor de allerkleinsten (<85cm)
  • Parkeren is ook gratis!

Bovendien kan je die dag genieten van een gratis optreden van Samson & Marie (30/10) of Fred & Samson (op 31/10, in het Frans)!

 

Afspraak in MyProximus - Enjoy! en in Plopsa Indoor Hasselt 😉

 

 

Ook als je geen fan bent van Bumba of Plop kan je fijne deals vinden via Enjoy!. 

Je kan met korting naar optredens van Regi en Toto, hebt korting op uitstappen of in de RSCA shop

Meer info vind je hier

Daarbovenop kan je ook mee doen aan onze wedstrijden voor tickets voor Dimitri Vegas en Like Mike, een overnachting in het Plopsahotel, tickets voor de Rode Duivels of een hoofdtelefoon


17 reacties

Ter info: op Openingstijden (oktober 2021) - Plopsa Indoor Hasselt | Plopsa kun je dit inderdaad niet meer opvragen. seffens komen de Prox forumedewerkers langs om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Sanne_Put Halloween met Proximus Enjoy! | Plopsa Indoor Hasselt

Heb je een vraag? | Plopsa Indoor Hasselt

Groetjes,
Antonella

Wanneer ik tickets probeer te bestellen krijg ik een foutmelding dat ik de tickets niet kan toevoegen in het winkelkarretje. Zijn de tickets voor 30/10 al uitverkocht?

FYI: Morgen pas komen de Proximus Forummedewerkers terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@HJ87 

ik vraag het na en laat nog iets weten

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @HJ87 men laat ons weten dat de tickets voor 30/10 snel uitverkocht waren. Voor 31/10 zijn er meer tickets voorzien, misschien kun je je planning nog aanpassen? Groetjes, Heidi

Ik heb er 6  besteld maar heb tot heden geen tickets ontvangen. 
Zouden jullie dezer kunnen mailen?

Reputatie 7
Badge +3

@Soumi 

Ook in je spam gekeken of daar geen zending per mail in zit ?

Graag je profielgegevens volledig invullen zodat we verder navraag kunnen doen.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

vriendelijke groeten

Tina

@Soumi

Ook in je spam gekeken of daar geen zending per mail in zit ?

Graag je profielgegevens volledig invullen zodat we verder navraag kunnen doen.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

vriendelijke groeten

Tina

Hey Ja ik heb overal al gekeken ik kan helaas niets terug vinden! 

Ondertussen ook mijn profiel aangepast. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Soumi 

ik vraag het na

groeten

Tina

Dank u!

Heeft iemand al wat meer info?

 

Het is namelijk al 26ste. Het is ook van mijn rekening af gegaan hiervan heb ik een bewijs.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Soumi onze externe partner werd gisteren gevraagd om je de tickets asap op te sturen! Groetjes, Heidi

Oke perfect dank u wel! En wat als ik ze niet op tijd ontvang?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Soumi er zal ter plaatse een lijst beschikbaar zijn met alle klanten die tickets boekten. Krijgt je  de tickets niet op tijd, dan kan je ze ophalen aan het onthaal, op basis van je naam. Groetjes, Heidi

Welke zijn de openingstijden van plopsa 31 oktober? 

Mvg

Sanne 

Reageer