Vraag

"Proximus in een nieuw kleedje": kan mijn facturen en verbruik niet meer zien... .

  • 26 August 2022
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

Vandaag wil ik mijn verbruik bekijken en zie ik dat Proximus vrolijk aankondigt dat het “In een nieuw kleedje zit”. Minder leuk voor de klant is dat hij/zij/…/ alle producten en diensten terug moet opladen. Als ik dat dan probeer krijg ik keer op keer een foutmelding, in het Engels uiteraard. Dit hou je toch niet voor mogelijk. Ik kan hier echt niet bij: de klant met een hoop gedoe opzadelen en het verkopen als “een leuk nieuw kleedje”. Kafka kom terug!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Voltaire2 

het spijt me dat je problemen ondervindt

Heb je je gsm volledig herstart?

eventueel de app verwijderen en opnieuw installeren?

het is volgens mij geen algemeen probleem, k heb nog geen andere meldingen ontvangen?

Excuses

Laat je weten als je nog hulp nodig hebt?

Door de schudden met de gsm als je het probleem ondervindt, kom je in een spec scherm bij de juiste dienst om het probleem te melden, als het blijft duren.

groeten

Tina

Reputatie 1

Alles terug in orde zonder iets te doen. Fijn. Dank je wel. Het was overigens op mijn Apple PC te doen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Voltaire2 

bedankt voor feedback

groetjes

Ik kan ook niet gebruiken mijn myproximus.ik heb vandaag klantendienst gebeld maar probleem is niet opgelost.ik kan niet zien mijn gebruik volume en ik moet volgende maand extra 5 euro betalen voor het extra surf volume.dat is vervelend 

Reputatie 7
Badge +3

@Pd0606 Dat is inderdaad vervelend.Excuses alvast.

Door te schudden met de gsm als je het probleem ondervindt, kom je in een spec scherm bij de juiste dienst om het probleem te melden, als het blijft duren.

Zij gaan het dan nakijken en u verder op de hoogte houden.

Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Pd0606 Ik krijg juist een melding binnen dat er spijtig genoeg problemen zijn met MyProximus.Ze zijn ermee bezig voor een oplossing.Groetjes,Joel

Reageer