Proximus forum app?

  • 9 February 2018
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 1
Hoi iedereen!

Ik vroeg me af of Proximus plannen heeft om een app te lanceren voor het forum? Dit zou heel handig zijn voor onderweg of voor mensen die thuis geen desktop/pc/tablet hebben. 😅

Dit is een voorstel/idee naar Proximus gericht (ik weet niet hoe ik het anders zou moeten voorstellen) maar ik hoop wel dat jullie dit ook serieus nemen en hier eventueel kunnen vertellen of Proximus hieraan denkt/bezig is?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Myron,
Goeie vraag en bedankt alvast voor je interesse, dat horen we graag ;-)
Een aparte app hebben we inderdaad (nog) niet, maar wie weet in de toekomst...

Nu is het wel zo dat je heel makkelijk via de MyProximus app op het forum kunt geraken, en aangezien ons forum 'responsive' is voor smartphones, ook makkelijk toegankelijk.
Gewoon even klikken op de '24/7 pagina' van de app:

Reputatie 1
Myron,
Goeie vraag en bedankt alvast voor je interesse, dat horen we graag ;-)
Een aparte app hebben we inderdaad (nog) niet, maar wie weet in de toekomst...

Nu is het wel zo dat je heel makkelijk via de MyProximus app op het forum kunt geraken, en aangezien ons forum 'responsive' is voor smartphones, ook makkelijk toegankelijk.
Gewoon even klikken op de '24/7 pagina' van de app:

Dag Wim

Ik heb het net even snel bekeken en het staat er inderdaad zoals je zegt en het is gebruiksvriendelijk op de smartphone! Bedankt voor de info, toch had ik graag een aparte app gezien (ik weet dat Proximus hier nooit een prioriteit van zal maken), waar het makkelijk is om privéberichten te sturen door middel van pop-up boxen op elk scherm, makkelijk volgers/volgenden bekijken, badges raadplegen,...

Ook zou dit misschien een grote hulp zijn voor de medewerkers op het forum als er bij elk profiel gekozen kan worden om het klantennummer openbaar of privé te maken zodat ze dit sneller tot hun beschikking hebben. Of is dit in strijd met het privacy-beleid van Proximus?
Reputatie 7
Badge +6
Ook zou dit misschien een grote hulp zijn voor de medewerkers op het forum als er bij elk profiel gekozen kan worden om het klantennummer openbaar of privé te maken zodat ze dit sneller tot hun beschikking hebben. Of is dit in strijd met het privacy-beleid van Proximus?
Je idee voor een aparte app wordt alvast meegenomen.
Wat je tweede vraag betreft is het zo dat, zonder veel in detail te treden, er automatisch een aantal gegevens van de klant zichtbaar zijn voor onze agenten, maar dit hangt dan weer af van de info in o.a. MyProximus en in de MyProximus app (dit laatste specifiek voor chat via de app). Niet alle info is omwille van privacywetten voor onze agenten direct toegankelijk, vandaar soms de vraag naar logins en paswoorden in specifieke gevallen.

Reageer