Skip to main content
Vraag

Proximus Cloud geeft fout 2055


  • Rising star
  • 10 reacties

Mijn cloud zit vol en zou graag eens wat plaats maken.

Helaas kan ik niet op de cloud met error 2055.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

22 reacties

Martin
  • 34005 reacties
  • 16 juli 2020

waarschijnlijk kan het op de zelfde manier opgelost worden als hier 

→ https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-of-website-46/proximus-cloud-geeft-fout-2055-48997


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 16 juli 2020

Is dit gelukt?


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 juli 2020

plaats in uw forum login-profiel zoveel mogelijk klantgegevens zoals bv. uw klantnr/telefoonnr enz.. (in de privévelden kunt u specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden) - enkel te zien voor Px-medewerkers

Bij deze heb ik een en ander veranderd, hopelijk kan je me nu linken.


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 17 juli 2020
Charlotte.D schreef:

Is dit gelukt?

Nog niet.

 


Forum|alt.badge.img+3

Normaal gezien zou je nog steeds via de website moeten kunnen inloggen: http://www.proximuscloud.be/ en vervolgens daar plaats vrijmaken.


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 17 juli 2020
familievandesype schreef:

Normaal gezien zou je nog steeds via de website moeten kunnen inloggen: http://www.proximuscloud.be/ en vervolgens daar plaats vrijmaken.

https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055

Dit krijg ik steeds ook op deze link.


Martin
  • 34005 reacties
  • 17 juli 2020

Het inloggen via de website kan inderdaad de zelfde error geven zoals nog door anderen gemeld werd.


Forum|alt.badge.img+3

Dat is totaal onlogisch en ondoordacht van Proximus. Inloggen zou altijd moeten kunnen lukken. Van die enorme beperking is er niets terug te vinden op de Proximus website. Dat is het geval bij iedere andere cloud provider. Hoe wil je anders dat klanten een opkuis kunnen doen? Een herkoppeling van de account lukt hier zeker niet, want het gaat over plaats gebrek. Enkel afwachten tot een Proximus medewerker je kan helpen.


Martin
  • 34005 reacties
  • 17 juli 2020

Ja zoals we weten zijn er nog zo van die problemen die moeten opgelost worden en is er nog op tal van gebieden werk aan de winkel.


Forum|alt.badge.img+3

Voor mij is dit toch wel de basis dat je altijd moet kunnen inloggen om bestanden te verwijderen. Dat van de flikkering kan ik nog verstaan maar het probleem met fout 2055 en niet kunnen inloggen niet. Proximus heeft kampt spijtig genoeg regelmatig met deze problemen. Normaal gezien zou dit voor de release getest moeten geweest zijn in een acceptatie omgeving voor naar de productie omgeving. Beide zoude identiek moeten zijn.


Martin
  • 34005 reacties
  • 18 juli 2020

Ja dat is een oud zeer dat regelmatig weer opduikt, met de cloud zijn er inderdaad ook af en toe problemen geweest zowel via app al webbased!


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 22 juli 2020

Cloud heeft nooit gewerkt dus ik zal daar nooit iets in opslaan . Het is veel te onbetrouwbaar


Martin
  • 34005 reacties
  • 22 juli 2020

Met de app heb ik ook al problemen ondervonden en daarom gebruikt ik alleen nog voorlopig in de webversie, maar natuurlijk is dit bijlange niet zo praktisch!


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 28 juli 2020

Ik moet veel geduld hebben blijkbaar om dit opgelost te krijgen :(

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 29 juli 2020

@kfpot 

Ik heb je account opnieuw gekoppeld, kan je eens kijken of je nu op je cloud geraakt?

 

Geert


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 29 juli 2020
GeertC schreef:

@kfpot

Ik heb je account opnieuw gekoppeld, kan je eens kijken of je nu op je cloud geraakt?

 

Geert

Helaas werkt die link om mijn prullenbak te ledigen nog steeds niet.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 30 juli 2020

Ook via de webversie?


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 30 juli 2020
Charlotte.D schreef:

Ook via de webversie?

Ja, zodra ik me wil aanmelden https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055

 


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 augustus 2020

Na blijven kloten en zonder een oplossing van de helpdesk, heb ik voor de zot eens een andere browser > brave op pc gezet.

En ja hoor kom er gewoon op.

 

Eindelijk mijn  prullenbak kunnen ledigen.


Martin
  • 34005 reacties
  • 16 augustus 2020

als je problemen ondervindt kun je ook altijd proberen van met je browser in privé mode te schakelen met de volgende toetscombinatie → CTRL SHFT N 

 


  • Practitioner
  • 30 reacties
  • 23 september 2020

Er zijn volgens mij toch wel serieuze connectieproblemen? In Google Chrome geraak ik niet op de proximuscloud, via Edge lukt dit wel. Als ik hier in Chrome op dit forum wil aanloggen kom ik via onbeveiligde login.belgacom.be terecht om aan te loggen, maar dat lukt totaal niet. 

In incognito-scherm lukt dit wel. Welke problemen heeft Proximus qua beveiliging?


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 november 2020

beste ik heb dezelfde foutmelding, kunnen jullie mijn account opnieuw koppelen.

Want ik geraak er zelf niet op.