Beantwoord

Proximus Cloud

• 21 February 2020
  • 32 reacties
  • 1178 Bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

hier bij mij juist nog eens getest op Windows 10 versie 2004 met www.proximuscloud.be

en krijg geen foutmelding, probeer toch eens via privébrowsing met toestcombinatie

CTRL + SHIFT + N

of je dan ook de foutmelding krijgt

Zelfde probleem als Jeroen : Proximus Cloud heeft prima gewerkt tot paar dagen geleden.  Moet plots aanloggen (wat voordien nooit hoefde) maar gaat gewoon niet want het aanlogscherm knippert voortdurend.  Backup is voor ons bedrijfskritisch en gebeurt blijkbaar al een paar dagen niet meer.  Wat nog verontrustender is : als ik aanlog via de site zoals gesuggereerd zie ik 3 mappen staan maar erop klikkend geven die 0 inhoud !  Waar is de bedrijfscontinuïteit die Proximus ons garandeerde toen we Office & Go-klant werden ?  Gebeld naar Bizz Office-nummer,  méér dan half uur in wacht gestaan om dan te horen te krijgen dat men ons met de Cloud niet kan helpen. Daarvoor moet “een mail gestuurd worden”.  Puur Kafka.  En dat anno 2020.

Reputatie 2
Badge

Oké bedankt

Ik heb alle voorgaande voorstellen geprobeerd.

NIks werkt.

Kan iemand mij verderhelpen?

Wat is de situatie?

Aline

FYI: morgen waarschijnlijk zal je pas iemand van Proximus zelf hier aan het woord krijgen.

Zelfde probleem hier, werkte vroeger wel (Win10). Na herinstallatie krijg ik de desktop app niet meer op.

Het installatiebestand is Cloud_17.3.2.12_Production.exe

Bij installeren in het Engels krijg ik

“There was a problem retrieving the license for Cloud! Please try again later”. En gedaan.

Bij installeren in het Nederlands krijg ik het knipperend aanlogscherm waarop alleen “OK” zichtbaar is. Er is dan ook al een locale “Proximus Cloud” map aangemaakt onder de windows user id, die echter niet toegankelijk is.

De cloud is wel nog toegankelijk via de web interface, maar dit vind ik niet handig.

Reputatie 7
Badge +4

Jeroen

Lukt dit via een ander toestel wel?

Lukt dit via de app?

Je account staat allesinds correct geregistreerd.

Reageer