Vraag

Proximus Cloud


Reputatie 1
Badge
Krijg sinds enige weken regelmatig melding dat bepaalde bestanden in de cloud beschadigd zijn.
Ik heb reeds getracht die bestanden te verwijderen via de cloud (dus niet op lokale pc) maar dat is niet gelukt.
Graag advies.

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je me via PM je gegevens doorgeven (klantennummer) zodat we dit voor je kunnen nakijken
Ik heb jouw gegevens via Hadewych doorgekregen en zie dat alleszins alles al juist geconfigureerd staat aan onze zijde.

Als je deze bestanden probeert lokaal te verwijderen, en daarna de cloud te laten syncen, kan je ze dan wel opnieuw toevoegen?

PS: Zolang ik maar geen schema mbhv Kirchhoff moet oplossen, komt dit wel in orde 😃
Reputatie 1
Badge
Kan lokaal verwijderen uitgevoerd worden op om het even welke pc waar deze bestanden zich bevinden ?
Lukt dit niet met de "originele PC"? Normaal zou het moeten lukken, van zodra Cloud natuurlijk herkent dat het bestand effectief moet verwijderd worden.
Reputatie 1
Badge
Dag WenzelR,
Ik heb getracht één van de foute bestanden op een lokale computer te verwijderen maar de fout blijft
zich op de andere pc's nog steeds voordoen...
P.s. Bedankt voor je fijne opmerking ivm Kirchhof - bij mij is het inderdaad examentijd vandaar...
Krijg je deze fout dan niet meer op de ene pc? Krijg je dit ook op andere toestellen buiten windows-toestellen om?

Veel success met jouw elektronicaexamens, het zijn harde noten om te kraken maar je zal er nog veel aan hebben 🙂
Reputatie 1
Badge
Ik krijg deze melding niet op de laptop waarop ik deze bestanden oorspronkelijk opgeladen heb. Alle andere pc's waarop ik cloud geïnstalleerd heb geven die melding wel.
Dank voor de hulp.
Heb je de cloud al eens proberen opnieuw te installeren op die betreffende pcs?
Reputatie 1
Badge
Bij mij thuis is de cloud toepassing geïnstalleerd op een laptop en op een pc.
Het probleem met de beschadigde bestanden doet zich voor op de pc.
Ik heb op de pc cloud verwijderd en terug geïnstalleerd maar nu verloopt de overdracht van bestanden (ongeveer 8 GB) zeer moeizaam (duurt meerdere uren). Bij de overdracht krijg ik vele beschadigde bestanden te zien (rood aangeduid) die m.i. de overdracht vertragen.
Bestanden die ik inmiddels op de pc opgeladen heb verschijnen niet langer op de laptop.
Reputatie 1
Badge
Volledigheidshalve voeg ik een screenshot toe van het cloud dashboard op de pc nadat ik cloud opnieuw geinstalleerd heb op de pc (screenshot 3 uur gemaakt na herinstallatie).
zie je dan ook het zelfde als je kijkt via http://www.proximuscloud.be
Reputatie 1
Badge
Dag Martin,
Als ik via http://www.proximuscloud.be/ kijk zijn alle bestanden er wel behalve diegene die ik recent via de pc opgeladen heb. Er moet dus ergens een probleem met de pc zijn maar ik kan me niet voorstellen wat. Zowel schijven C en D hebben voldoende ruimte.
En als je van die bestanden die je van de PC recent opgeladen hebt eens via http://www.proximuscloud.be/ terug probeert op te laden die gaat dan wel ?
Reputatie 1
Badge
Opeens lijkt alles terug te werken zoals voorheen - dus geen problemen meer met de synchronisatie.
Dank aan allen die bij de oplossing van dit probleem geholpen hebben.