Vraag

proximus app op IOS werkt niet meer

  • 19 May 2020
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

Vanaf een paar dagen geleden werkt de app niet meer op mijn Iphone (OS 13.4.1) en Ipad niet meer

DE volgende foutmelding krijg ik op beide toestelle:

“The server does not seem to respond”

Via de web browser op mijn windows PC werkt het wel

Enig idee waarom?


6 reacties

Reputatie 2
Badge

heb je een update gekregen of gedaan ? het kan zijn dat ze geen update hebben voor ios voor de moment . even zelf kijken of er een update is en zelf doen of even terug installeren . er zijn al verschillende update geweest op korte tijd kan invloed hebben natuurlijk

ik zit al op de laatste app versie 

@Hans 16570  ter info: dit is blijkbaar de laatste versie in de app store 
Deze app is uitsluitend beschikbaar in de App Store voor iPhone, iPad en Apple TV.

5.3.1

16 Apr 2020

Bug fix:

we hebben de startpagina stabieler gemaakt

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u problemen of feedback heeft: mobile.applications@proximus.com

als het niet helpt met herinstalleren dan kan iemand die van proximus zelf is, als die hier langskomt je meer info geven of verder helpen indien er bekende problemen zijn.

ok , bedankt voor de feedback maar hoe komt het dat de app niet meer werkt?

moet proximus aan een oplossing werken?

@Hans 16570 als het niet helpt met herinstalleren dan kan iemand die van proximus zelf is, als die hier langskomt je meer info geven of verder helpen indien er bekende problemen zijn.

Reputatie 7
Badge +4

@Hans 16570  Er zijn geen gekende issues met de  Pickx app voor iOS op dit ogenblik. Je account is ook in orde.

Staat je locatie aan? Heb je al eens geprobeerd om de app te herinstalleren zoals hier al werd voorgesteld ?

Reageer