Vraag

Proximus app

  • 26 June 2019
  • 8 reacties
  • 173 Bekeken

De app werkt niet meer kan geen producten toevoegen. Met herinstalleren van de app nog steeds dezelfde melding.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Johnix,
Dank je wel voor de bevestiging. Ik ben blij voor je dat het terug werkt.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Hallo AntonellaD,
Nogmaals bedankt voor de steun.
Ik bevestig dat met de laatste versie van MyProximus (13/06) alles werkt goed.
Met vriendelijke groeten!

Dag Johnix,
Ik heb hiervoor dossier 39233899 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Zij zullen jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Bedankt!
Dag Johnix,
Ik heb hiervoor dossier 39233899 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Zij zullen jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johnix,
Ik heb hiervoor dossier 39233899 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Zij zullen jou hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, nieuwe pc, nieuwe browser maar altijd met dezelfde resultaten. Ook geprobeerd de app op 3 Android-gsm's.

"Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus."
Reputatie 7
Badge +3
Dag Johnix,
Heb je reeds geprobeerd via een andere browser of heb je cookies en surfgeschiedenis verwijderd?
Wat wens je te wijzigen aan je producten via MyProximus?
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Ik heb hetzelfde probleem, de app werkt niet meer sinds vorige week.. Ook, op de website kan ik niet meer mijn producten beheren. Ik krijg het volgende bericht:

"Beste klant,
Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus."

Ik heb de klantendienst gebeld en ze proberen me naar duurdere pakketten te duwen.
Het lijkt een marketingstrategie om mensen indirect te laten betalen voor myproximus diensten.

Ze geven er de voorkeur aan dat klanten ze bellen, dan dat ze iedereen met de app ondersteunen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hendrik, als je de app gaat gebruiken op je toestel en je gaat je wifi uitschakelen (dus de app gaan openen met je mobiel internet vanop je simkaart), dan moeten de producten automatisch allemaal gelinkt worden.

Reageer