Beantwoord

Proximus app

  • 7 February 2018
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Sinds vandaag klant maar my proximus app werkt niet. Wil
Graag mijn verbruik opvolgen
icon

Beste antwoord door Myron 9 February 2018, 16:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr doorgeven? Bij welke gsm nr werkt het niet? Welke foutmelding krijgt u dan te zien? Ik kijk dit na.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Aw
Reputatie 1
Shanah

Ik had hetzelfde probleem denk ik als jou, is er al een technieker langsgekomen die alles heeft geïnstalleerd bij jou thuis?

Zo ja: toch best doen wat AkiW voorstelt.
Zo nee: ik had hetzelfde probleem en ze hadden mij verteld dat dit komt omdat mijn order nog lopend was, dit zou opgelost geraken vanaf de technieker alles was komen installeren bij mij (ik was ook nieuwe klant).

Zolang er geen technieker van Proximus is langsgekomen zal de app niet volledig functioneren; onmogelijk verbruik te raadplegen, favoriete app kan niet gewijzigd worden,... dit omdat je order nog lopende is in hun systeem.
Dat verhaal klinkt hier heel bekend in de oren !!!! ook drie dagen klant nu en nog steeds geen toegang tot mijn app ook hetzelfde verhaal moet wachten tot het in het systeem is ! heel lastig als je geen verbruik kan zien handig een app uitbrengen die maar half werkt ! zonder namen te noemen ik had hier bij mijn vorige providor bijna geen last mee werkte veel beter ! ik hoop op snel een oplossing of het zal snel zijn bye bye Proximus !
Reputatie 7
Badge +3
Dag atal,

Indien je nog problemen ondervindt, kan je een privébericht naar ons sturen met je klantennummer en login. Dan kijken we dit graag voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer