Beantwoord

Problemen mobiel abonnement en myproximus blijven aanslepen

  • 24 May 2019
  • 6 reacties
  • 261 Bekeken

Ongeveer een maand geleden heeft onze dochter beslist om voor haar Gsm over te schakelen van een pay en go kaart naar een mobiel abonnement. Vermits wij een tuttimus abonnement hebben, leek het ons dan ook logisch om haar abonnement in ons pack op te nemen (ook omdat dan haar datavolume verdubbeld wordt van 1.5 naar 3 GB). Ik wou via myproximus haar GSM nr koppelen aan een abonnement, iets dat enkele weken eerder zonder problemen voor onze zoon gelukt was. Voor haar bleek dit echter niet te lukken, waarschijnlijk omdat haar Gsm nr gekoppeld was aan de myproximus app op haar eigen naam. Ik heb daarom contact opgenomen met de helpdesk en het probleem uitgelegd. De eerste dame kon me absoluut niet verder helpen. Na een tweede poging kwam ik bij iemand terecht die me zou verder helpen. Hij zou dit in orde brengen en zette me in wacht. Na 10-15 minuten werd de lijn onderbroken, niet door mij trouwens. 'S avonds kreeg ik een emailbericht waarin stond dat nog diezelfde dag het abonnement geactiveerd zou worden. Zo ver, zo goed, maar er veranderde niets op de Gsm van mijn dochter. Uit de gegevens op myproximus konden we afleiden dat er inderdaad een nieuw gsm abonnement gekoppeld was aan onze tuttimus, maar met een nieuw gsm nummer. Dit laatste willen we absoluut niet, we wilden het bestaande nr van mijn dochter koppelen aan een abonnement, dit hadden we ook duidelijk aan de helpdesk gemeld. De volgende dag zijn we naar de myproximus shop gegaan met ons probleem, maar daar kon men ons niet verder helpen. Na het weekend hebben we opnieuw contact opgenomen met de helpdesk. We hebben gemeld dat we het nieuwe nr niet wensten, dat dit geannuleerd moest worden en dat het abonnement gekoppeld moest worden aan het nr van onze dochter. De dame die ons verder geholpen heeft, heeft gezegd dat alles in orde zou komen en dat we de nieuwe sim kaart (voor het nieuwe nummer dat we nooit gevraagd hebben) mochten weggooien als we die nog zouden ontvangen. Inmiddels zijn we zover dat er inderdaad een abonnement gekoppeld is aan het gsm nr van mijn dochter. Dit zit echter niet zoals gevraagd in ons tuttimus pack want ze heeft geen verdubbeling van datavolume. Verder is het zo dat het nieuwe nr (dat we nooit gevraagd hebben) in myproximus zit, en ook gefactureerd wordt. Dit nr is wel gekoppeld aan onze tuttimus. We hebben dit reeds enkele keren gemeld (via mail), maar krijgen geen reactie meer. Heel raar en klantonvriendelijk dit. Wat betreft de factuur, hebben we het deel van het ongevraagde abonnement niet betaald, met als gevolg dat we nu met een onbetaalde factuur zitten in myproximus. We hebben hier al heel veel tijd ingestoken, telefoontjes, mails en een bezoek aan de myproximus shop en dat allemaal om gewoon het gsm nr van onze dochter te koppelen aan onze tuttimus. We willen graag een oplossing, en dit op korte termijn: schrappen van het nooit door ons aangevraagde nr, samen met de kosten die hiervoor aangerekend werden en opnemen van het gsm abonnement van onze dochter in tuttimus zodat ook zij kan genieten van dubbele data. Maar blijkbaar is dit te veel gevraagd?
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 May 2019, 14:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Hallo Mirja
Blijkbaar is er vanalles misgelopen, onze excuses daarvoor.
Zou je op jouw forum Profiel jouw klantengegevens kunnen aanvullen? (dit is enkel voor jou en de moderatoren zichtbaar)
En mij een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken wat er allemaal is gebeurd en wat ik kan doen om het in orde te brengen.
Mirja
Dus als ik het geod heb begrepen moet het nummer 0476****18 verwijderd worden + correcties op factuur.
En het nummer 0478****46 moet in pack gevoegd worden.
klopt dit?
Ja, dit klopt helemaal
Ik heb het nodige gedaan. :)
In de loop van volgende week, ontvang je een negatieve aanrekening (credtinota) van 13.45 euro btw inbegrepen voor et nieuwe nummer.
Het toevoegen van het nummer van je dochter is lopende en zou vandaag (ten laatste morgen) in orde moeten zijn.
Ik volg het op, om mij ervan te verzekeren dat het in orde is.
Heel erg bedankt, nr van dochter zit nu in pack en ander nr is verdwenen. Super dat je dit hebt kunnen regelen! Ik denk dat er nog een foutje zit in de creditnota, ik stuur je een privé berichtje hierover. Ik ben echt heel blij dat dit in orde is nu, echt heel knap opgelost!
Graag gedaan hoor. :)
De correctie is correct.
De rest wordt afgetrokken van de volgende factuur.
Geen zorgen ik zal ook opvolgen om zeker te zijn dat het allemaal correct is.