Probleem aanmelden Enjoy deals
Jammer, inderdaad , via MyProximus is er nog geen hulp gekomen.
We zoeken nu ook via andere kanalen of iemand kan helpen
groeten,
Tina
Jammer, inderdaad , via MyProximus is er nog geen hulp gekomen.
We zoeken nu ook via andere kanalen of iemand kan helpen
groeten,
Tina
1 maand geleden bovenstaand probleem aangekaart en nog altijd geen oplossing hiervoor… En dus kunnen we nog altijd niet genieten van de verschillende voordelen en wedstrijden… Toch jammer!
Incognito moet ik dan wel iedere keer wachten tot de cookies instellingen doorlopen zijn, wat ook vervelende is en cookies wissen hielp toch ook niet bij mijn pa, ook niet met andere browsers zoals Edge, FF, Opera...
Problemen met de SSO.
Inloggen incognito in Chrome.
Of alle cookes verwijderen en browser daarna opnieuw opstarten.
Hoi is toegevoegd
gr
>
https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Rewards__.html
lukt het dan ook niet.
of via deze links:
https://www.proximus.be/hotdeals/?lang=nl
https://www.proximus.be/contests/
NB: pas maandag komt hier iemand van proximus terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.