Beantwoord

privebericht

  • 24 August 2019
  • 10 reacties
  • 273 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik krijg een mail ik een privebericht heb.Dacht,eindelijk,na 2maand antw.Klik ik op de link,komt er op ik geen toegang heb.Log in en dan komt er zowel op laptop als op gsm pagina niet gevonden.Ga ik naar mijn profiel,staat er ook ik een privebericht heb,klik ik er op staat er geen enkel,maar de melding blijft wel staan.Begrijp dit dus niet.Wat moet ik dan doen om dit te kunnen zien?
Tascha
icon

Beste antwoord door AntonellaD 5 September 2019, 14:04

Bekijk origineel

10 reacties

maandag als de proximus medewerkers hier terug langskomen op het forum zullen ze u hiermee kunnen verder helpen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Tascha,

kan je mij nog eens even laten weten wat de link precies inhield aub?

Groeten Geert
Reputatie 2
Badge +1
Wat bedoel je.Er stond ik een privebericht had gewoon.Klik er op en dan staat er ik geen toegang heb tot deze pagina.Bij mijn foto van mijn profiel blijft ook een 1 staan,maar al mijn priveberichten zijn weg.Groetjes
Waarschijnlijk wou GeertC vernemen wat de aanleiding was waarvoor je een privé bericht zou verwacht of gekregen hebben.
In ieder geval komt er pas maandag terug iemand langs van het Proximus forumteam om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
@Tascha Heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst. Ik hou je verder op de hoogte.
Reputatie 2
Badge +1
Ik hoop het.Want ondertussen meer dan 2 maanden geleden zeiden ze dat ook ivm korting ik zou krijgen.Is nooit gebeurt ondanks verschillende priveberichten.Daarom ik dacht het dat antw was.
Reputatie 7
Badge +4
Dit was een privé bericht van SamanthaV, door een persoonlijke keuze van haar is ze niet langer werkzaam bij Proximus en werd haar account gedeactiveerd. Kan je ons om deze reden even een kleine uitleg bezorgen waarover het gesprekje ging zodat we dit alsnog voor je kunnen uitklaren!
Reputatie 2
Badge +1
@ThierryW
Tascha
Gezien het voor jou al een hele tijd geleden was, heb ik het nodige kunnen doen om een promotie te activeren.
Je krijgt hiervan een e-mail toegestuurd met meer details.

Dit was het laatste bericht ik kreeg van haar.Die mail heb ik dus nooit gehad.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tascha,
Je krijgt de bevestiging vandaag nog in je mailbox.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
Badge +1
@AntonellaD Het is al in orde.Hartelijk dank.

Reageer