Vraag

Premiumpunten inruilen via de app


Reputatie 3
Badge
Hallo

Vanaf wanneer gaan we via de app "My Proximus" weer punten van Premiumclub kunnen inruilen?
Zelf heb ik vanmorgen punten via de PC ingeruild...maar de bestelling wordt nog steeds "verwerkt".
Punten moeten voor 30/11/19 ingeruild zijn maar dat lukt niet en niemand kan CONCREET zeggen vanaf wanneer dat wel zou lukken.

24 reacties

ik heb eens op mijn Android smartphone gekeken en daar kan ik de punten wel inruilen via MyProximus-app, tot waar geraak je dan wel verder...
Reputatie 3
Badge
Vanmiddag lukte het nog niet. Nu wel.
Dankjewel!
Maar ik probeerde het vanmorgen via de PC en daar staat mijn bestelling nog "in verwerking".
Reputatie 7
Badge +3
Alain_0196,
Hou het even in t oog aub ?
Als het niet verwerkt wordt, mag je ons terug contacteren.
Vul je ondertussen je profielgegevens aan ?
Groetjes,
Tina
Reputatie 3
Badge
Beste
Bestelling blijft "in verwerking". Ik heb nog 60 minuten staan (besteld op 06/12/18) maar ben nu langzaam aan de resterende punten aan het omzetten omdat de deadline van 30/11/19 nadert. Op 05/08 ruilde ik opnieuw 500 premiumpunten om in 60 minuten belwaarde. De punten gingen eraf en ik kreeg een mail dat de belwaarde binnen een kwartier geregeld zou zijn...maar de belwaarde kwam er niet bij
Mijn gegevens: klantnummer 195*****
Lidnummer bij Premiumclub: 24400002********
Vriendelijke groeten
Alain
Reputatie 7
Badge +3
Alain,
Ik zie dat er ondertussen ook een dossier voor is opgesteld en ik voeg je laatste info erbij.
Ik pas even je bericht aan qua klantennr enz
Staat hier beter niet in publiek : ik vul het in in je profielgegevens

je zal door de betrokken dienst nog bericht ontvangen.

Groeten,
Tina
Ik heb zaterdag toevallig eens op de my proximuswebsite gesurfd i.v.m. stand van premiumpunten.Nu blijkt dat ik tegen eind november mijn punten kan inruilen maar dat "enjoy", een gelijksoortige versie er aankomt.Nu, ik krijg geen extra punten meer voor juli( 140pt per herlaadbeurt maandelijks abonnement).Zijn ze mijn extra ptn voor mijn verjaardag in maart toch ook nog wel vergeten zeker.Ik ben boos dat de klanten niet goed worden ingelicht.Dus herlaadbeurt van 10€ cadeau gekozen.Via mail komen dat binnen.De eerste 5€ heb ik al gedaan.Een medewerker gaf de 13 cijferige code door.Voor de andere 5€ vroeg ik om premiumpunten terug met 1000ptn te verhogen zodat ik mijn resterend surfvolume(2,6 GB) niet zou kwijtspelen tegen maandag 12 aug.Een medewerker kon dit niet meer aanpassen.Met wat zijn die eigenlijk bezig? Persoon A zegt dit,medewerker B weer dat.Ze weten van elkaar niks af ondanks dat gesprekken worden opgenomen.In een telecombedrijf zou je juist wèl moeten verwachten dat collega's met elkaar beter zouden moeten communiceren.Ik vind die enjoy maar niks.Vaarwel premiumclub.Ik(we) zullen je missen.Succes Alain!!
Reputatie 3
Badge
Ondertussen heb ik de bestelde belwaarde (05/08/19) die binnen 15 minuten geactiveerd zou worden nog altijd niet gekregen...de 500 punten zijn wel al afgetrokken. Zaterdagmorgen naar de Proximuswinkel geweest; Proximus zou op zaterdag (dezelfde dag dus nog) omstreeks 11.00u terugbellen...het bleef stil, geen telefoontje!!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alain,

Uw dossier (42584197) is nog volop lopende bij de bevoegde dienst. Deze zal je zeker nog contacteren voor een oplossing.
Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten
Koen
Beste Proximus,

Ook mijn bestelling blijft op verwerking staan. Het betreft een poster van smartphoto. Daar ook mijn schoonouders hun punten moeten omruilen, €5 pay en go krediet gekozen. Ook deze is nooit per mail aangekomen. Graag rechtzetting 😉

Mvg,

Brecht
Reputatie 7
Badge +3
Beste Brecht,

Ik ga u via privébericht uw dossiernummer bezorgen dat ik heb aangemaakt voor de bevoegde dienst.

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joel
Reputatie 5
Badge +2
ik heb gisteren een bestelling gedaan voor een code voor foto's van smartphoto, staat ook nog op wacht maar het kan drie dagen duren, dus nog eventjes wachten tot na het weekend, vroeger had je de code bijna direct,
maar de actie loopt ook bijna ten einde
Reputatie 5
Badge +2
vandaag nog eens gekeken, hopelijk morgen mijn code want dan is het drie dagen,




Reputatie 5
Badge +2
Nog steeds geen verandering in de status van mijn bestelling, wordt nog steeds verwerkt
maar als ik het goed begrijp was er een weekend inbegrepen in dus eigenlijk wordt het dan binnen de 5 dagen ipv 3, nee?
Reputatie 5
Badge +2
ok ik zal nog wat wachten, er staat inderdaad werkdagen, maar omdat het vroeger bijna direct was dat je je code kreeg, vond ik het wat verdacht.
Reputatie 7
Badge +1
Weet iemand of de punten inruil via de app al werkt. Wel bel minuten inruilen voor de vaste lijn want dit is in de piekuren en heb ze nu nodig. Heb vandaag al moeten bellen aan piektarief. Alvast bedankt voor het antwoord. Maakt niet uit van wie, PX medewerker etc.
Reputatie 5
Badge +2
ik heb nu een email gekregen met de code, bij de status van mijn bestelling staat wel nog altijd levering bezig, maar daar kan je code ook zien.
Probleem opgelost, maar ik vind het nog altijd erg dat de premiumclub afgeschaft is
het nieuwe systeem trekt op niets, hopelijk zal je ook nog kortingen kunnen krijgen voor foto's te bestellen, en misschien voor de anderen nog tijd, data op de gsm en films huren enz
dingen die er echt voor iedereen om doen
@Valencia volledig met je eens 👍
Reputatie 7
Badge +1
Ben daar ook volledig mee eens. Van het nieuwe, enjoy, profiteren alleen de jonge garde. Met premiumclub was dit voor alle klanten hetzelfde. Hoop dat ze dit terug aanpassen. Kunnen ook zoals in Nederland afhankelijk van je abo, Korting + dubbele data + zenderpakket gratis bijgeven. Dan is dit voor elke klant gelijk. Hopen dat er rap concurrentie komt. Wie weet KPN wel 😉
Reputatie 7
Badge +3
Weet iemand of de punten inruil via de app al werkt. Wel bel minuten inruilen voor de vaste lijn want dit is in de piekuren en heb ze nu nodig. Heb vandaag al moeten bellen aan piektarief. Alvast bedankt voor het antwoord. Maakt niet uit van wie, PX medewerker etc.
Is dit intussen gelukt? Want via mijn app lijkt het gewoon te werken.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Hallo Antonella,

Moet het vandaag nog proberen, maar het heeft mij al geld gekost. € 4,80 buiten bundel. Is dit nog te verwijderen van mijn volgende factuur. Alvast bedankt voor het antwoord.

Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +1

Weet iemand of de punten inruil via de app al werkt. Wel bel minuten inruilen voor de vaste lijn want dit is in de piekuren en heb ze nu nodig. Heb vandaag al moeten bellen aan piektarief. Alvast bedankt voor het antwoord. Maakt niet uit van wie, PX medewerker etc.Is dit intussen gelukt? Want via mijn app lijkt het gewoon te werken.
Groetjes,
Antonella


Het is gelukt. Beetje laat want had deze gisterenmiddag nodig. Is er misschien van PX uit nog iets te doen aan het bedrag buiten bundel. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +3
Dag Antoon1,
Het bedrag buiten bundel zal niet worden aangerekend.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +1
Dag Antoon1,
Het bedrag buiten bundel zal niet worden aangerekend.
Groetjes,
Antonella


Hallo Antonella,
Hartelijk bedankt 👍😉
Mvg, Antoon

Reageer