Beantwoord

Play and gold

  • 19 July 2018
  • 5 reacties
  • 661 Bekeken

Hallo men dochter kan op dit spelvan play and gold spelen maar ik niet?wat doen we verkeerd blijkbaar kan je hiermee punten sparen om gratis filmen te sparen ?
icon

Beste antwoord door LorentzV 19 July 2018, 14:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goededag, Play&Gold kan je gebruiken als pre-paid kaart gebruiker. Wanneer je herlaadt krijg je dan een code waarmee dat je kan meedoen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Karla , kan je ons jouw klantrekeningnummer doorgeven via een privébericht? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
en als ik erop klik dan komt er in het frans op oups ,un grain de sable a du se glisser quelque part contactez nous si cela persiste {{code}}
De app play and gold wil niet werken. krijg steeds melding dat er geen internet is. hoewel ik wifi heb. ook via de site ligt deze volledig uit .
met vriendelijke groet

Monika Meyers
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, wenst u zich in te schrijven op de Play&Gold site? Of uw punten om te ruilen? Kan u mij uw gsm nr doorgeven (dat gekoppeld is aan de Play&Gold) ? Groeten, Akhi

Reageer