Vraag

Pickx en myproximus

  • 18 April 2020
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Deze week heb ik tijdens het inloggen vastgesteld dat mijn myproximus na 10jaar onbekend was geworden. Heb dan via een ander mailadres een nieuw account aangemaakt en deze terug als beheerder ingesteld en sindsdien kan ik geen tv meer kijken op de pickx app en op pc. Ik kan mij aanmelden maar het pictogram van play in de diverse kanalen komt niet meer tevoorschijn.

Op de app is mijn aangemaakte myproximus account zelfs niet meer bekend.

Heb wel onlangs een brief gekregen dat er problemen waren en verdachte activiteit op dit account en deze ging gedeactiveerd worden, maar deze werkte tot op heden nog altijd goed…

Graag eens een oplossing vanwege proximus want de accounts worden soms zomaar gedeactiveerd zonder dat er iets gemeld word, mail al 2x zonder waarschuwing gedeactiveerd…

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@scenicske Ik zie niet direct iets mis met je myproximus account , deze staat nog actief en is nog steeds gekoppeld aan je Pickx app en Proximus tv. Kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt? 

Problemen met je mails zjin niet vergelijkbaar met myproximus. Ik kan enkel zeggen dat ik inderdaad zie dat je mailbox in het verleden wel eens geblokeerd is geweest omdat deze gebruikt werd om spam te versturen, maar dit is toch al even geleden. 

Pas maandag komt hier iemand die van Proximus zelf is, terug op het forum Langs om dit nader te bekijken.

Reageer