Beantwoord

Overschakeling van abonnement naar Pay&Go

  • 14 March 2018
  • 2 reacties
  • 806 Bekeken

Mijn abonnement (via werkgever) werd onlangs overgezet naar een Pay & Go.
Ik krijg op de app bij producten>Instellingen de melding 'Uw GSM-nummer is gelinkt aan een professionele account. U heeft geen rechten om de opties aan te passen voor uw nummer.
Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 15 March 2018, 15:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Vermoedelijk staat dit nr (nog) op het account van je werkgever en kan je enkel via hem rechten en opties laten aanpassen ....
Als het de bedoeling is/was een privé-nr ervan te maken, is er mogelijk nog actie nodig op niveau Px, al dan niet in samenwerking met je (ex-?) werkgever
Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link je gsmnummer nog even doorgeven aub?
Mvg. Wilfried

Reageer