Vraag

Overschakelen Minimus S naar Flex S

  • 26 December 2020
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo,

 

Graag had ik mijn bestaande Minimus S abonnement overgezet in Flex S. Aan dit abonnement wil ik graag nog 1 extra GSM-abonnement toevoegen. Volgens de website is dit mogelijk bij het bestellen van een Flexpack op MyProximus. Tijdens het bestellen stootte ik echter op een foutmelding bij het invullen van mijn GSM-nummer:  “Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen.”

 

Momenteel is mijn GSM-abonnement gelinkt aan een smartphonepromotie. Zou het kunnen dat dit ervoor zorgt dat de omschakeling niet uitgevoerd kan worden, aangezien momenteel een nieuwe promotie (Smart-TV, laptop, iPad) wordt aangeboden? 

 

Alvast bedankt! 

 

 


2 reacties

Maandag pas komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum die hierbij zullen kunnen verder helpen.

indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen zoals bvb  het gsm nummer waaraan GSM-abonnement gelinkt is aan een smartphonepromotie enz... , zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Kreimpatee 

normaal moet je wel kunnen omschakelen

je gsm abonnementen veranderen mee in het flex pack : een mob S bijv kan niet behouden blijven

ik zal een dossier laten opmaken en vragen of mijn collega je contacteert ivm je producten

groeten

Tina

Reageer