Vraag

Outlook365 - alle mappen zijn leeg

  • 11 June 2020
  • 4 reacties
  • 387 Bekeken

Na een update van Outlook365 blijken ineens al mijn e-mailmappen leeg te zijn.

Heb een skynet-adres. Instellingen staan correct want ik kan nieuwe emails zenden en ontvangen.

Ook in de webversie (online) zijn alle mails verdwenen.

Ik heb ook een tweede skynet-adres - maar dat werkt prima - hier heb ik dit probleem niet. (Noch in outlook noch online)

Ik heb dringend de verdwenen mails nodig voor mijn werk !

Kan er iemand helpen aub ?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @ChristineVL  kan je aan je profile je klantennr en mailadres toevoegen waar je het problem mee  hebt ?
dan laat ik dit nakijken door ons engineering team

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Beste,

Het probleem heeft zich vanzelf opgelost.

Onderliggende reden nog onbekend - Cookies en browsergeschiedenis verwijderd.

Boosdoener is volgens mij de nieuwe editie van Microsoft Edge waardoor toegang tot mijn normale mailbox (Outlook365) niet meer mogelijk was.

Evenwel dank voor jullie reactie !

Fijn week-end

TUI: ik heb de chromium edge al een paar maand in gebruik en toch dit probleem niet ondervonden, maar ja zoals altijd het is niet omdat het bij mij niet voorvalt dat het bij een ander dan niet kan voorvallen.

ik zou dan eerder de cookies / cache  / geschiedenis verdenken, maar het bijzonderste is dat het terug werkt voor u.

Reageer