Vraag

Opnieuw proximus klant = problemen met MyProximus

  • 27 August 2019
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Beste,

ik ben sinds vorige week terug klant bij proximus. Als ik mij inlog op Myproximus zie ik mijn oud klantnummer met oude facturen staan. Volgens de proximus medewerkster moet ik mij opnieuw registreren ... met een ander emailadres 😂.

Dit kan toch echt niet? Ik heb in feite maar 1 ander adres en dat is die van mijn werk.

Ander probleem is dat ik mij favorite app voor mobiele data niet kan wijzigen. Er staat steeds dat er er nog iets in aanvraag is. Zou dit met hetzelfde probleem te maken hebben?.
Iemand een idee?

5 reacties

Ow boy, dat beloofd niet veel goeds voor mijn situatie ...
ook terug klant en dezelfde miserie
TUI: Als hier vandaag of morgen iemand van het Proximus team langs komt zullen ze u wel verder kunnen helpen.
Bedankt Martin 😉 jij bent hier wel veel aanwezig en helpt anderen nogal heb ik de indruk ? 😃
Ja..... inlichten kan ik wel zoveel mogelijk geven in de mate van mijn mogelijkheden, maar de oplossingen die kan ik niet altijd geven, aangezien sommige enkel door iemand van Proximus zelf kunnen gegeven worden ☺️
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ben, ondertusen is dossier 42827814 hiervoor in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi

Reageer