Beantwoord

Opnieuw proberen

  • 15 February 2018
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Dat is nu al een paar maand dat de My Proximus app niets anders laat zien dan "Opnieuw Proberen >". Heeft altijd heel OK gewerkt, plots niet meer. Op de My Proximus website kan ik wel mooi verbruik/facturen/ed zien. Het is ook verrekt moeilijk om makkelijk support te krijgen voor eender welke problemen. Via chat lukt meestal niet (deze optie is meestal uitgegrijsd), of ik krijg de melding dat ik contact neem met een dienst die niet in staat is om mij te helpen met mijn vraag.... Ik ben steeds heel tevreden geweest over Proximus, en heb zelfs iedereen in mijn gezin overtuigd om over te stappen naar Proximus. Misschien toch niet zo'n goed idee geweest...?
icon

Beste antwoord door AkiW 20 February 2018, 14:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

spijtig om dit van je te moeten vernemen. Waarvoor ook onze excuses voor het ongemak.

Kan je mij het betreffend gsm nr doorgeven via deze privé link ? :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit graag na.

Groeten, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Marnix, dossier nr 33010219 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Aw

Reageer