Hallo iedereen,
We zijn blij te kunnen aankondigen dat het aftellen is begonnen: nog maar een paar dagen geduld vooraleer we van Proximus+ kunnen genieten.
Concreet betekent Proximus+ alle MyProximus-diensten die u al kent, plus tal van nieuwe praktische functies om uw energieverbruik, uw verplaatsingen en nog veel meer te beheren.
Meer weten? Klik hier en Proximus+ heeft geen geheimen meer voor jou!
Hoe installeer je Proximus+ ?
- Is uw smartphone ingesteld om uw apps automatisch bij te werken? Je hoeft niets te doen! De MyProximus-app wordt automatisch Proximus +
- Is uw smartphone ingesteld op handmatige updates? Je ziet dan in de Google Play Store of App Store dat Proximus+ klaar is om geïnstalleerd te worden. Klik op "update" en MyProximus wordt automatisch Proximus+
Hoe inloggen in Proximus + ?
- Met itsme (aanbevolen): Als je een itsme-account en de itsme-app hebt, kan je op deze manier inloggen. Een tip: gebruik deze functie ook als je nog geen MyProximus-account hebt.
- Met MyProximus: Als u uw gebruikersnaam (e-mail) en wachtwoord kent, kunt u deze gebruiken om in te loggen op Proximus+. In dat geval zal je niet alle functies van Proximus+ kunnen gebruiken, maar krijg je wel alle schermen te zien die je al kon bekijken in MyProximus.
Hulp nodig ? Klik hier voor meer info
Hoe werkt de ondersteuning voor Proximus + ?
- Ondersteuning via de Proximus + app
- In de Proximus+-app heb je rechtstreeks toegang tot de bijbehorende FAQ's door te klikken op de knop "?" Rechtsboven.
- Bug in de Proximus + app
- Net zoals in MyProximus, heeft Proximus + de mogelijkheid om feed-back te geven door met je smartphone te schudden.
- Ondersteuning op de diensten van derden.
- De ondersteuning op diensten van derden (NMBS, 4411, Energie ID, …) wordt door de derde partij zelf gegeven.
Meer informatie vind je in onze FAQs
Uiteraard staan wij tot uw beschikking voor eventuele vragen of opmerkingen.