Beantwoord

Onmogelijk om in te loggen in MyProximus (technisch probleem)

  • 21 September 2022
  • 7 reacties
  • 403 Bekeken

Dit betreft de account van mijn moeder.
Ze heeft een bestaand account, heb al meermaals het wachtwoord gereset maar als ik dan wil inloggen krijg ik de melding ‘Er is een technisch probleem, probeer het later opnieuw’.
Heb al talloze keren om hulp gevraagd via de chat maar er komt maar geen oplossing.

Zou een Proximus medewerker de account kunnen verwijderen zodat ik opnieuw kan proberen registeren. Het is misschien niet gelinkt aan het juiste klantnummer?


Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door HadewychT 28 September 2022, 17:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

@HadewychT Sorry voor de late reactie. Ik heb de account terug kunnen registreren na jouw verwijdering. Ik kan nu inloggen en de producten zijn zichtbaar. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Gerrie van Boven Ik heb haar account helemaal verwijderd zodat je een nieuw account kan aanmaken. Dit zou moeten lukken met de info die ik je hierboven al gaf. 

@HadewychT Ik kan niet inloggen, heb het wachtwoord nogmaals gereset. Ik krijg dan de melding dat het succesvol is gereset, daarna krijg ik een scherm waarop ‘identificatie’ staat met daaronder de melding ‘technisch probleem. Door technische problemen is het onmogelijk om in te loggen. Probeer het later nog eens. 

Als ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding ‘Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord.’ Ik heb dit wachtwoord gewoon gecopy paste. Het is altijd de melding technisch probleem of verkeerde wachtwoord ook al heb ik het net veranderd.. Er klopt iets niet met het account.

Reputatie 7
Badge +4

@Gerrie van Boven Er zijn geen producten meer gekoppeld aan haar klantennummer. Met de info in volgende links kan je dit oplossen :

Geen toegang tot My Proximus?

Geen of verkeerde producten ?

Beheerder of gebruiker?

Een account toevoegen

 

 

@HadewychT Heb je al een update?

Of kan een andere medewerker mij assisteren indien HadewychT niet beschikbaar is aub? 

De gegevens van de MyProxmus account staan in mijn profiel.

@HadewychT Bedankt voor de snelle reactie, de informatie is toegevoegd aan mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +4

@Gerrie van Boven Kan je in je profiel de info toevoegen van het profiel van je moeder (haar klantennummer en login van My Proximus) ?

 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).