Vraag

omschakelen naar een flex pack


Reputatie 4
Badge +2

Kan men volgende omschakeling van Pack online via My Proximus doen?

Tuttimus: TV zonder opties, internet, vaste lijn, 2 GSM’s Mobilus M (15GB, onbeperkt bellen en sms’sen),  waarvan 1 met Data Phone(vervallen 16/3/2021 restwaarde??) en 2 GSM ‘s Mobilus full control S (5GB 120min bellen, onbeperkt sms’sen) 

Naar Flex pack:
TV zonder opties, internet, geen vaste lijn meer, 4 gsm’s(2 full control) 5GB data + onbeperkt bellen en sms’sen. 

Zijn hieraan kosten verbonden en indien ja, hoeveel?


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen

@Argenteus 

ja via MyProximus is het mogelijk om van pack te ruilen, een pack ruilen is zonder extra installatiekosten...

Je kiest het Flex pack (basic, zonder vaste lijn) en vult aan zoals je het wenst,…

Door je login is je klantennummer gekend en ga je doorverwezen worden om te bestellen/ruilen.

Gsm waarvan het JO offer aanbod vervallen is : hier zijn geen kosten meer aan, geen restwaarde als de 24m om zijn

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b hartelijk bedankt voor je antwoordje. Hiermee zijn al mijn vragen beantwoord en kan ik de omruiling via My Proximus aanvragen.

Reputatie 7
Badge +3

@Argenteus 

ok, indien je ons nodig hebt : laat maar horen…/ lezen…

groeten

Tina

Online lukt de omschakeling me helaas niet.
Ik zou graag van Tuttimus overschakelen naar Flex en de vaste lijn laten vallen. Wat dient hiervoor te gebeuren?

Maandag als de Prox forummedewerkers terug langskomen kunnen zij dit verder voor u regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 4
Badge +2

@koenmor ook bij mij lukte de omschakeling niet online. De GSM abonnementen kon ik niet wijzigen want ik kon ze niet zien. Via het helpdesk nr. 080022800 kreeg ik bijna onmiddellijk een behulpzame, vriendelijke medewerker aan de lijn die dit in orde bracht. Binnen de 5 minuten werd de aanvraag voor omschakeling ingediend en de volgende dag ook effectief gebeurd. Ook de verrekening nadien was correct.    

@Argenteus hopelijk krijgt @koenmor ook zo’n behulpzame vriendelijke medewerker aan de lijn :relaxed:

Er zijn inderdaad zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers maar net zoals dit overal het geval is zijn er ook andere….
Wat ik zeker vaststel is dat het hier op het forum allemaal heel behulpzame medewerkers zijn :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +3

@koenmor 

wij kunnen voor jou het pack omzetten - kan je info geven ? 

  • gsm in het pack wordt een Flex+ ?
  • wens je decoder te behouden of te ruilen naar een Android V7 ?
  • vaste lijn wordt opgezegd en het wordt een pack flex S internet en tv

groeten

Tina

Bedankt. Gsm mag een gewone Mobile Flex 5gb zijn. Decoder behou ik graag. Ik vroeg vanaf 1 juni een nummerovername aan bij een andere provider. Uiteraard willen we de rest van ons Flex pack (tv, internet, gsm) wel behouden.

Reputatie 7
Badge +3

@koenmor Bedoel je dat het vaste lijn nummer vanaf 1 juni wordt overgenomen door een andere operator? Want in dat geval mogen wij het nummer niet opzeggen, anders zal de overname niet lukken. Groetjes, Antonella

@AntonellaD klopt. Maar ik wil gelijktijdig vanaf 1/6 wel overschakelen naar pack flex S internet en tv

Reputatie 7
Badge +3

@koenmor In dit geval is het best dat we wachten tot de overdracht van de vaste lijn is voltooid. Ik heb een herinnering geplaatst in mijn agenda op 31/05 zodat ik dit kan opvolgen en het nodige kan doen voor de wijziging van het pack. Groetjes, Antonella

@AntonellaD bedankt. kreeg net melding van overdracht op 31/05 (aangevraagd voor 01/06). Bedoeling is in elk geval dat internet, televisie en gsm operationeel blijven.

Reputatie 7
Badge +3

@koenmor Ik heb het order even nagekeken en dat ziet er goed uit. De vaste lijn zal worden overgedragen vanaf 31/05. Dat betekent dat het pack en de vaste lijn zullen worden opgezegd en internet en tv als aparte producten actief gaan blijven staan. Ik zal er op dat moment terug een pack van maken, wat voor jou voordeliger zal zijn. De herinnering staat in mijn agenda op 31/05. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@koenmor  Zoals beloofd heb ik je producten gebundeld in het Flex Spack (internet+tv+gsm 5GB). Groetjes, Antonella

@AntonellaD  sinds omschakeling vandaag zit mijn gsm op 3G ipv 4G. Bizar neveneffect?

mss moeten ze nog 4G activeren , dat zullen de prox medewerkers morgen wel eens checken.

Reputatie 7
Badge +3

@koenmor Aan de gsm-instellingen werd niks veranderd. Heb je het toestel al uit en aan gezet? Groetjes, Antonella

Reageer