Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw.


Als ik probeer te kijken hoeveel ik heb verbruikt kan ik het niet bekijken. En ik krijg dit als ik erop wil klikken ‘Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw.’ 


24 reacties

lukt het zowel niet met de website versie http://myproximus.be alsook niet met de app versie

in ieder geval de proximus medewerkers kunnen maandag de settings even nakijken voor u als ze hier terug op het forum langskomen.

NB: plaats daarom in uw forum login-profiel zoveel mogelijk klantgegevens zoals bv. uw klantnr/telefoonnr enz.. (in de privévelden kunt u specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden) - enkel te zien voor Px-medewerkers

Reputatie 6
Badge +2

Welkom in de oepsclub. Bij mij hetzelfde verschijnsel. Geen paniek. Soms gaat dat, en soms niet.

Reputatie 6
Badge +2

Oeps, het is weer over!

In het weekend werken aan servers 

Reputatie 6
Badge +2

Oeps het is daar al terug. Toch niet genoeg gewerkt. Ik zie nu mijn factuur niet meer, dat is OK.
 

Maar het bericht wordt interessant. Het is niet mijn fout. De fout ligt bij ons. We werken er aan! 
Nu ben ik echt gerust. Als ze nu ook nog mijn factuur betalen kan het WE niet meer stuk. 😍

Anders via de deurwaarder :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +2

Ze hebben mijn factuur wel rap betaald, er is niets meer te betalen. ♥️ Oeps! Gewoon vragen. 
 

Nu wordt het compleet helder, er is een systeemupdate aan de gang. Morgen vroeg is dat afgehandeld. Zeg nu zelf hé, werken op zaterdagavond tot zondagmorgen. Proficiat!

Dat is al heel vele jaren zo want als ze dit in de week doen zal het zeker niet minder erg zijn dan zou het ‘s nachts moeten gebeuren

Reputatie 6
Badge +2

Maar het oepst nog wel altijd. En de systeemupdate was rot 8uur. Ik denk. nu eerder aan oeps een softwareprobeem.

rond 8 uur, ja dat zou je best met een korreltje zout nemen zoals je weet loopt dit meestal langer uit ! 

Omwille van technische redenen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.

 

Reputatie 6
Badge +2

8 uur dat was de aankondiging. Dat ze dan werken in functie van wat ze zeggen. Als ge de bla bla leest van hun CEO onlangs over 5 G en fiber waarmee ze de wereld zouden veroveren, dan zouden ze tenminste een systeemupdate moeten kunnen doen in de tijdslimiet die ze zelf hebben mogen kiezen en aankondigen.  Jij hebt altijd excuses als ze hun objectief niet halen. Verdedig ook eens de klant die betaalt voor de diensten. Ik kan hier een bladzijde vol schrijven over wat er allemaal niet marcheert bij Proximus. Dat zullen ze ook wel weten, dat ze er dan iets aan doen.

Waar haal je dit toch altijd in je hoofd dat ik de klant niet verdedig en ik blijkbaar aan de kant van Prox zou staan, ik ben toch evenzeer een doodgewone klant als u en al de anderen en betaal toch even zeer ook als er dingen niet 100% marcheren zoals het hoort. Als ik zeg dat je dit met een korreltje zout moet nemen, die acht uur, denk je dan echt dat ik dan hiermee in hun voordeel spreek, ik kan zelf geen beroep doen op mijn verbruik enz… dus denk jij dan dat ik dit 100% in orde vindt, ik denk het niet. 
Ik geef alleen weer wat ik hier altijd vaststel net als u en vele anderen, en er zijn al door de zoveel jaren heen hier op het forum heel veel bladzijden vol geschreven geweest met problemen, een forum dient nu juist in hoofdzake om problemen te melden en dat ze uiteraard liefst zo vlug mogelijk opgelost worden.

Reputatie 6
Badge +2

Om 8 uur moest hun systeem update afgelopen zijn volgens hun eigen aankondiging en hun myproximus werkt nog altijd niet om kwart voor negen. Gij zegt 8 uur, dat moet je met een korreltje zout nemen. Dat is dus zeggen tegen Proximus dat het allemaal niet zo erg is. Dat is Proximus verdedigen en hen zeggen : jullie kunnen daar allemaal niet veel  aan doen. Sukkel maar wat verder. Ik ben dus niet akkoord. Een systeemupdate moet serieus voorbereid worden.  Bij een planning van een systeemupdate moet je rekening houden met allerlei dingen die mis kunnen gaan. En personeel hebben die de eventuele problemen kunnen aanpakken. Ter plaatsen beschikbaar of snel ter plaatse kunnen zijn.Een een grote chef mag tijdens de nacht wel eens komen kijken om hun personeel aan te moedigen,  Een kwestie van organisatie en teamspirit. En vroeger klaar zijn dan beloofd. Of toch tenminste op tijd.
 

Ok , dat is dan uw interpretatie van mijn uitleg dat ik dan met dit te zeggen zou akkoord zijn.

Hopelijk zullen ze dan wel rekening houden met wat jij dan wel zegt en trouwens wat anderen al voor u vroeger ook al identiek gezegd hebben, maar onderling hiervoor ruzie maken gaan we toch niet doe hé.

Reputatie 6
Badge +3

De normale procedure van een upgrade bestaat eerst testen op een ontwikkelingsserver,test server,acceptatie,productie. Wanneer er een verschil is tussen configuratie van de servers kunnen er altijd problemen opduiken. Nadien worden er nog altijd smoke testen uitgevoerd of alles werkt. Zijn er problemen dan is er altijd een briefing en moet er soms een rollback gebeuren dat neemt tijd in. Je kan nooit met 100 % zekerheid zeggen dat alles vlekkeloos gaat lukken of het niet gaat uitlopen. Wanneer wij op het werk een upgrade uitvoeren is dat tijdens de nacht,weekend.

‘t  is blijkbaar afgelopen ondertussen.

Reputatie 6
Badge +2

Het is te hopen, maar in myproximus krijg ik nu het bericht dat de werken gepland zijn tot 16 uur.  

Reputatie 6
Badge +2

En het oepst vrolijk verder, met hoe langer hoe raarder berichten. 
Oepsen wordt een werkwoord, met nog veel werk.

beke een zottekes spel aant worden…. eerst van 21u gisteren tot vandaag 08u dan weer van 21u tot 11u en nu ist weer 21u tot 16u….. kweet ni zenne ma as ge updates wilt doen rammelt dan ni me ulle klanten zen voeten en geeft der tenminste nen deftige uitleg bij ipv op deze manier…. 

Reputatie 7
Badge +4

Er vonden dit weekend updates van verschillende van onze interne programma’s plaats. My proximus moet zijn gegevens uit die programma’s halen. Onze excuses voor de hinder die jullie hierbij ondervonden. 

Reputatie 2
Badge

Wanneer ik in de Pickx app het vergrotglas “ontdek” gebruik om een programma te zoeken krijg ik al maanden” Oeps er ging iets fout”

Ik heb dit al 2 x via instellingen - feedback verzenden laten weten maar maar de App is misschien invented bij Proximus, klantgerichtheid hebben ze nog niet uitgevonden

Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw.

 

Precies dezelfde melding krijg ik bij Telenet voor het beheer van mijn thuisnetwerk. Proximus-Telenet : zelfde miserie ?

Oeps, ik ga binnenkort mijn factuur ne keer niet betalen. 

Hoeveel keer die klotebak niet opstart ... Ongelofelijk !!!

Reputatie 7
Badge +5

@Bjorge Kan je je probleem even verduidelijken?

Reageer