Vraag

Norton Security 5 niet te zien bij mijn producten

  • 5 December 2022
  • 14 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 33 reacties

Na de vorige problemen met Norton zie:  Activatiecode Norton Security 5 is er opnieuw iets eigenaardigs gebeurd. Mijn abonnement op Norton Security 5 is plotseling verdwenen op My Proximus (Mijn producten). Heb hier geen hinder van op mijn toestellen maar indien ik onverwacht opnieuw Norton moet installeren dan kan dit wel problemen geven. Graag een oplossing. MVG.


14 reacties

Reputatie 1

Ondertussen werkt Norton niet meer op mijn toestellen. Het is blijkbaar een soep bij Proximus. Eerst een week zonder Norton dan opgelost en nu weer miserie. Ondertussen wel een email van Proximus gekregen dat het binnen 24 uur in orde zou zijn. Snap het allemaal niet.

Reputatie 7
Badge +3

@wacu  probeer eens via 

my.norton.com/home/setup  en daar je productsleutel invoeren 

 

  1. Voer het e-mailadres en wachtwoord van uw account in en klik vervolgens op Aanmelden. Als u geen Norton-account heeft, klik dan op Een account aanmaken. Voer uw gegevens in en klik vervolgens op Account maken.

  2. Voer de productsleutel van 25 tekens die u bij uw aankoop heeft ontvangen in en tik dan op het verificatiepictogram .
  3. Als u instructies op het scherm ziet, volgt u deze. Of ga door naar stap 7.

  4. Start de Norton 360-app op uw apparaat.

  5. Tik op Aanmelden. Zorg ervoor dat u dezelfde accountgegevens invoert als bij stap 3.

Reputatie 1

Nog steeds geen Norton Security te zien bij mijn producten. Dus kan ik die niet installeren bij gebrek aan activatiecode. Alle stappen die mogelijk zijn , zijn dus zinloos. Graag zo vlug mogelijk een oplossing. Zo een miserie krijg je als verschillende medewerkers aan het zelfde probleem werken.

Reputatie 7
Badge +3

Nog steeds geen Norton Security te zien bij mijn producten. Dus kan ik die niet installeren bij gebrek aan activatiecode. Alle stappen die mogelijk zijn , zijn dus zinloos. Graag zo vlug mogelijk een oplossing. Zo een miserie krijg je als verschillende medewerkers aan het zelfde probleem werken.

@wacu

  1. Ik ben geen Proximus medewerker maar een klant van Proximus.
  2. Ik probeerde je alleen maar te helpen.
  3. Noteer je Norton sleutel/ productsleutel.
  4. Maak een account aan bij Norton met hetzelfde email adres als je voor je MyProximus je kan dit doen via my.norton.com/home/setup 
  5. Eenmaal dit gedaan zal je daar altijd je productsleutel terug vinden gelinkt aan je abonnement via Proximus.
  6. Doe dit na dat je via MyProximus je Norton product hebt geïnstalleerd.

Nog een fijne avond en een beetje respect voor de vrijwillige hulp van andere klanten/forum gebruikers die hier op het forum andere klanten/gebruikers proberen te helpen is zeer welkom.

Vriendelijke groeten , Patrick

Reputatie 1

Het was zeker niet de bedoeling om iemand te kwetsen of wat dan ook. maar mijn geduld geraakt op.

Ik heb sinds 22 november al problemen. Dagelijks gebeld met klantendienst tot het uiteindelijk opgelost was vorige week door de moderator op dit forum. Nu plots is alles verdwenen in mijn producten. In mijn norton account is ook alles geannuleerd behalve Password Manager. Ik heb dan een email gekregen van proximus met de volgende mededeling:

 

Beste,

bij controle van onze systemen werd opgemerkt dat op technisch niveau de Norton producten tweemaal toegekend stonden.

Dit is ondertussen gecorrigeerd, normaal gesproken zou de productsleutel binnen een periode van 24 uur zichtbaar moeten zijn in MyProximus.

Vriendelijke groet,

het Proximus team. 

 

Ref. [THREAD_ID:192993068049

Graag een oplossing.

Er werd hier vroeger op het forum ook dergelijk probleem gemeld, toen was er een oplossing door norton total uninstal tool te gebruiken maar dan bij opnieuw installeren kwam het probleem terug en moesten er eerst nog folders verwijderd worden en dan was het opgelost, maar ik weet de details niet meer.

Reputatie 1

Heb geen activatiecode en geen productsleutel want dit is allemaal verdwenen in MyProxymus. Heb plots geen abonnement meer op Norton terwijl ik dat wel heb. Dus ik sta machteloos.

Dan toch best het verder onderzoek van de PX forummedewerkers afwachten waarom die verdwenen zijn in.

Reputatie 7
Badge +3

@wacu  heb je de productsleutel noot gekregen bij activatie van je Norton abonnement.

Normaal gezien krijg je deze bij de bevestigingsmail van Proximus in een bijgevoegde link om Norton te downloaden en te activeren . Als dit niet is gebeurd is je Norton Abonnement bij Proximus verkeerd ingeleid. 

anders zou je het via deze link je productsleutel perfect kunnen invoeren  https://my.norton.com/extspa/pengp?f=partneronboard&partnerUnitId=97&pin=&lplids=359,69#/keyEntry

 

Reputatie 1

Dat klopt allemaal en heb die ook ergens opgeslagen. Maar ze werkt niet meer of niet geldig. Dus afwachten en hopen dat alles terug te voorschijn komt. MyProximus account moet gekoppeld worden aan mijn Nortonaccount…….vermoed ik…..

Dat is wat anderen ook al vroeger gemeld hebben om één of andere reden heb je geen account meer en dan werken je sleutels uiteraard ook niet meer.

En daar was het dan ook zo dat bij opnieuw installeren (wanneer de sleutels weer bekend zijn) dan er weer problemen waren om opnieuw te installeren (bepaalde mappen moesten eerst gewist worden), maar laat ons hopen dat dit bij u niet meer het geval zal zijn. we zullen maar een beetje positief blijven ;-) 

Reputatie 7
Badge +3

@wacu  je kan het ook testen of je abonnement effectief actief staat  als je het via deze link probeert te bestellen .

  www.proximus.be/nl/id_cr_intsecurity/particulieren/internetabonnementen-voor-iedereen/kies-jouw-optie/norton-security.html 

krijg je deze melding

na bestellen te hebben gedaan. Heb je geen actief abonnement bij Proximus momenteel, want de 1ste maand is gratis.

Krijg je het niet gratis dan is er een actief abonnement en is erbij Proximus een fout in de registratie. 

Ik geef je dit maar even mee omdat ik in het verleden ook dikwijls problemen heb gehad met Norton via Proximus.

Reputatie 1

Oke bedankt. Afwachten maar 24uur zijn al lang voorbij maar het kan nog altijd opgelost worden.

 

Reputatie 1

Na telefonisch contact met klantendienst is nu alles terug in orde. Hopelijk blijft het zo.

Alvast allen bedankt voor de suggesties op dit forum.  

Reageer