Hierbij mijn vraag:
"Ik heb sinds 2010 een Norton Internet Security abonnement. Dit abonnement wordt ook maandelijks op mijn factuur vermeld. Nu wij een nieuwe pc hebben gekocht, wou ik de derde Norton licentie activeren of een bestaande licentie overzetten. In de lijst van de producten waarover ik beschik in 'My Proximus', staat Norton Internet Security evenwel niet meer vermeld (ook niet bij de opties), meer nog, ik krijg de boodschap dat ik niet over een Norton Security licentie beschik en dat ik die kan bestellen... Gelieve a.u.b. het nodige te doen om mijn Norton Internet Security opnieuw toe te voegen aan mijn beschikbare producten, zodat ik het pakket op onze nieuwe pc kan installeren. Het is niet ernstig dat producten die in de factuur zijn opgenomen, niet beschikbaar zijn in 'My Proximus'. Ik ben ook reeds langs geweest in een Proximus winkel, maar daar werd ik niet naar behoren geholpen. De dienstverlening van Proximus in dit dossier is bedroevend en niet klantgericht.
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineel