Vraag

Nog steeds onmogelijk in te loggen / registreren op MyProximus

  • 15 October 2020
  • 10 reacties
  • 500 Bekeken

3 weken verder, 5 oproepen naar de helpdesk, 9 keren mijn verhaal opnieuw te doen (had geluk de laatste keer, had direct iemand van 1st lijn), sta ik nog even ver.. zucht…

Aan gemiddeld een half uur per oproep, een mens wordt er toch wat hopeloos van.

Nog steeds geen oplossing omtrent mijn probleem, dat ik niet meer kan inloggen op MyProximus, noch een nieuw account aanmaken.

 

Paswoord opvragen: Foutmelding: Email wordt niet terug gevonden.

Nieuwe account aanmaken met activeringscode van de factuur: Foutmelding: Foutieve factuurdatum en/of activeringscode.

 

Tweemaal werden er nieuwe codes opgestuurd, tevergeefs. Zelfde foutmelding als hierboven.

De mensen van de helpdesk krijgen ook steeds dezelfde foutmeldingen indien ze een account proberen aan te maken met mijn gegevens.

 

MAAR !!….. Tot VIER keren toe werd er mij beloofd, dat ze zo vlug mogelijk, terug contact met mij zouden op nemen. NIETS, NOPPES, NADA !

Ik kan best begrijpen dat een technisch probleem opzoeken tijd vergt, alsook een oplossing vinden. Maar vind het niet kunnen, dat men de beloftes nalaat, om de klant op de hoogte te houden.

 

Ik twijfel sterk of dit bericht ook maar iets zal uithalen. Opnieuw de helpdesk opbellen, sta ik ook niet direct meer voor te springen.

Wat zijn nog mijn opties ?  Een klacht indienen  ?  Was ik van plan, indien ik een link had waar ik dit kon doen. Op de ganse site nergens een link die verwijst naar een indienen van klacht.

Veranderen van provider?  Is een oplossing, ware het niet dat ik toch best tevreden ben van de producten van Proximus. Ik zie wel…

 

Ik vind dit gewoon niet kunnen voor een bedrijf zoals Proximus, en dit nog in een digitaal tijdperk !

 

 

 

 

 

 

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Alex_016 Zowel op klantennummer als op e-mailadres vind ik geen bestaand MyProximus account terug. Ik heb een nieuwe brief laten versturen met activatiecode. Zodra je deze ontvangt kan je een nieuwe poging ondernemen. Verwijder dan eerst cookies en surfgeschiedenis en probeer dit via verschillende browsers. Als dit nog steeds niet werkt, stuur dan een printscreen van de foutmelding door.

Groetjes,
Antonella

Bedankt voor uw tijd, maar dit is nu het punt van gans mijn verhaal..

Ik ben al 3 weken bezig met de helpdesk te contacteren om die account terug te activeren, en nu laat u mij terug alles van start beginnen.. Ik heb ondertussen al tweemaal toe nieuwe codes ontvangen ! Hoeveel gaan jullie er mijn nog sturen ?

Mijn email is idd om één of andere reden er onbekend geworden. MyProximus zal wel een afzonderlijk platform zijn, want mijn factuur ontvang ik nog wel vlotjes op mijn email adres. Een nieuwe account activeren lukt ook niet. Niet door mij, en ook al niet door de mensen van 1st lijn, die volgens ik begrijp, toch beetje de “experts” zijn. Dus als die er niet in slagen om met mijn gegevens een account aan te maken, denk ik niet dat de cookies en de surfgeschiedenis de boosdoener zijn ! En ja, ik heb dit ook geprobeerd op verschillende andere pc’s en laptops.

 

Foutmelding met de laatste activeringscode die ik heb ontvangen. Idem met mijn code van de factuur, en idem als de eerste brief die jullie gestuurd hebben.. Wie weet, 3de keer goede keer misschien !

 

 

Maar goed, ik ga het spelletje nog één keer meespelen. Ik houd u op hoogte van zodra ik de nieuwe code heb ontvangen en stuur u dan de screenshot.

 

Ik weet dat u geen schuld treft, en het is ook niet mijn bedoeling om arrogant over te komen, maar het wordt mij toch allemaal wat te veel.

 

Mvg,

 

Alex

Tip: probeer het anders met in cognito browsen,  door als je browser open staat de toetscombinatie

CTRL SHIFT N 

en dan cookies accepteren 

dan zo verder proberen 

Tip: probeer het anders met in cognito browsen,  door als je browser open staat de toetscombinatie

CTRL SHIFT N 

en dan cookies accepteren 

dan zo verder proberen 

@Martin 

Bedankt voor uw input, was het proberen waard. Maar de foutmelding blijft.

Hier dan screenshot van de 3de activeringscode die ik vandaag heb ontvangen:

En nu ?

Reputatie 7
Badge +3

@Alex_016  Dank u wel voor de info. Ik heb het zelf ook even geprobeerd in jouw plaats en ook hier werkt het niet. Daarom heb ik dossier 46557681 opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en je dan ook verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt voor uw tijd. Vandaag nog een poging ondernomen met de helpdesk. Na het doorverbinden heb ik 45 minuten naar muziek geluisterd en dan opgegeven.

Hopelijk geraakt dit opgelost. Mijn alternatief is anders overstappen naar Telenet, maar daar sta ik nu ook direct niet voor te springen.

Mvg,

 

Alex

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alex_016 Via het dossier zal het zeker opgelost geraken. :fingers_crossed_tone2::four_leaf_clover:  Groetjes, Antonella

@AntonellaD Vandaag terug maar een telefoontje gepleegd, en Eureka !! Deze keer werd er wel degelijk teruggebeld met de oplossing. De mensen van MyProximus hebben een account aangemaakt voor mij. Paswoordje veranderen en hopla. Spijtig dat dit vijf weken heeft moeten duren. Maar goed, na twaalf keren mij verhaal te moeten doen, werkt  het uiteindelijk :wink:

Grtjs,

 

Alex

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alex_016 Fijn om te horen dat eindelijk alles opgelost is.Groetjes,Joel