Vraag

Nieuwe sim activeren lukt niet

  • 8 August 2019
  • 3 reacties
  • 424 Bekeken

Hallo,

Ik ben voor lange tijd aan het reizen in het buitenland. Ik dacht mijn Belgische sim kaart kwijt te zijn, dus vroeg ik mijn zus langs te gaan bij een lokale winkel om een nieuwe te halen zodat ik toch mijn nummer kan behouden voor wanneer ik terug in België ben en what's app opnieuw installeer. Dit is al een tijdje geleden. We proberen nu de nieuwe sim te installeren, maar dit geeft de foutmelding dat de sim kaart niet geactiveerd is. Is die intussen alweer vervallen? Als ik Proximus de info geef van de nieuwe sim, kan deze dan opnieuw geactiveerd worden? Ik heb volgende gegevens van de sim: EAN , SSN , nog een ander nummer op de kaart en pin, pin2, puk en puk2. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen zodat ik alsnog mijn nummer kan behouden.

Alvast bedankt voor de snelle hulp!

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag ingevantongerloo,
Vul je even het betrokken gsm-nummer en het simkaartnummer (2100...) aan in je profiel? Dan kijk ik dit voor je na.
Groetjes,
Antonella
Dag ingevantongerloo,
Vul je even het betrokken gsm-nummer en het simkaartnummer (2100...) aan in je profiel? Dan kijk ik dit voor je na.
Groetjes,
Antonella


Done 🙂 Bedankt alvast voor de moeite!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Inge,
Uw gsm-nummer is op 06/07/2019 stopgezet in ons systeem.
Het is jammer genoeg onmogelijk om dit opnieuw te activeren.
Waarschijnlijk was dit een herlaadkaart en is deze niet binnen het jaar opnieuw herladen.
Wanneer dit zou zijn wordt het nummer geschrapt en kan dit niet meer geactiveerd worden.
Nu kan je natuurlijk wel altijd een nieuwe prepaid met een nieuw nummer nemen.
Alvast de excuses
Mvg, Koen