Waarom kan ik mijn nieuwe code nergens ingeven om mijn verlengen te activeren ?
Beste antwoord door Pat52
Bekijk origineelWaarom kan ik mijn nieuwe code nergens ingeven om mijn verlengen te activeren ?
Beste antwoord door Pat52
Bekijk origineelBedankt om deze link door te sturen. Code is ingegeven en we kunnen terug volop genieten van Disney+
fijn dat het opgelost is
hartelijk dank om alle info te geven
groeten
Tina
Bedankt om deze link door te sturen. Code is ingegeven en we kunnen terug volop genieten van Disney+
Voorwaarden om een tweede code Disney+ hoe te activeren
Als je een bestaande Pickx All Stars / Pickx All Stars & Sports-klant bent en 12 maanden toegang tot Disney+ hebt geactiveerd, krijg je 12 maanden extra toegang tot Disney+. Je ontvangt op de verjaardagsdatum van je toegang tot Disney+ een activatielink en een tweede code. Deze code kan alleen worden gebruikt aan het einde van je huidige toegang tot Disney +. Deze nieuwe code werkt alleen voor gebruikers die geen actief Disney+ abonnement hebben. Je moet dan je bestaande abonnement wijzigen voordat je jouw code gebruikt.
Hoe werkt het?
Telefonische ondersteuning +32 258 80945 Disney+ beschikbaar voor liveondersteuning van 09:00- 21:00 7 dagen per week.
Pat52,
bovenstaande info had ik reeds gezien en geprobeerd. Ik heb ook gebeld naar het nr maar je komt op de helpdesk van Disney+ terecht en als je via Proximus of een andere provider een werkt moet er met hen contact opgenomen worden. Toch bedankt voor de info
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.