Vraag

MyProximus: VASTE LIJN toont geen details (website werkt NIET)


  • Rising star
  • 21 reacties
Beste,
even mijn factuur reconciliëren met de MyProximus app of website lijkt niet te werken voor het gedeelte VASTE LIJN.
Website neigt te tonen dat dit tijdelijk is, maar nu toch al een tijdje zelfde status.
Onder Myproximus aanloggen, naar Mijn Producten.
Opties bekijken bij VASTE lijn toont volgende fout
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."

Dus, @Proximus, hoe kan ik dergelijke opties bekijken ?
Juist omdat ik bedenkingen heb bij één van die producten, en deze dus niet zichtbaar zijn, neigt dit naar een "bekend" probleem die verborgen wordt, niet ?

Wie nog dit probleem ?
dank
dv

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo,

Het is op helaas niet meer mogelijk om de opties/diensten van de vaste lijn aan te passen via MyProximus. Op heden is er nog geen verdere informatie of deze functionaliteit opnieuw beschikbaar zal komen. Wanneer je opties wenst te wijzigen voor de vaste lijn kan dit wel nog steeds via onze support kanalen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Groetjes IngeDc

Zelfde probleem hier al enkele weken bij Opties configureren vaste lijn. @SamanthaV , ik heb u een PM gestuurd.

mvg
F
Steven_01 en novaboy1
kunnen jullie ook jullie klantengegevens doorsturen via privebericht (klik hier) of invullen op jullie profiel?
Dan geef ik jullie gegevens ook door.
En bij mij ook …!
Reputatie 2
Dat is bij mij al 3 weken zo......
Badge
Bij mij net hetzelfde probleem: ik kan al een maand de opties van de vaste lijn niet meer raadplegen of aanpassen. Het probleem is begonnen nadat mijn slimme diensten ‘voordeel’pack geannuleerd werd (manueel door een medewerker van Proximus, want via de website wilde het maar niet lukken). Er is duidelijk een verband en het raakt blijkbaar niet vanzelf opgelost. Voor mij niet meteen een probleem (de opties die ik wel wil staan actief), maar dit zou toch gewoon moeten werken.

Hallo Artie
Dus telkens je een verandering wilt doen aan de vaste lijn, krijg je die melding?
Kan je mij ook jouw gegevens doorsturen via een privébericht? (kllik hier)
Ik wil eens na zien als er een dossier werd opgemaakt en wat ze eventueel hebben gedaan?
groetjes Samantha
Hallo SamanthaV,
Ik heb ook ditzelfde probleem met opties aan te passen bij de vaste lijn.
Het is blijkbaar veroorzaakt door één en ander zelf aan te willen passen (wat gelukt is? ). Daarna is de bereikbaarheid van dit item echter naar....technisch probleem gegaan. Ik heb toen de settings willen veranderen van slimme diensten naar enkel weergave oproeper. Na een chat heeft men dit kunen veranderen. Het staat ook juist in MyProximus . Ik hoef die aanpassingen niet dagelijks te doen . De huidige toestand is voor mij prima in orde. Toch eens uitzoeken wat het technisch probleem triggert..? Blijkbaar worden zelf aangebrachte wijzigingen niet opgeslagen en blokkeert de toepassing.
Ik heb ook reeds met drie verschillende browsers geprobeerd doch geen verandering.
Mvg
Artie
Hallo Dvdc
Ondertussen is jouw dossier afgesloten en kreeg je normaal een e-mail toegestuurd.
Heb je al even kunnen nagaan als het probleem van MyProximus zich nog voordoet?

Indien het probleem er nog is, kan je mij doorgeven welke browsers dit probleem geven en als je eventueel al een delete cookies hebt gedaan?
Dvdc

De optie "Happy Time internationaal Duitsland" werd op 3/4 aangepast naar Free Calls International.
Daarvan ontving je een notificatie op de aanrekening van 1 februari.

Ik kan zien dat je op de voorgaande aanrekeningen voor de optie "Happy Time International Duitsland" dezelfde prijs betaalde.
Het verschil in de opties is dat je dankzij de nieuwe het voordeel hebt dat je naar verschillende landen (Europese Unie) gratis kan bellen na 17u en in het weekend.
Dus aan de aanrekening is op zich niets veranderd, alleen heb je op de laatste een extra verbruik van 4euro. (gebeld tijdens de piekuren.)
Indien je de optie niet meer nodig hebt, dan kunnen we deze kosteloos annuleren.

MyProximus: ze zijn dit aan het nakijken.
Hallo dvdc
Kan je mij je klantennummer doorsturen via een privé bericht? (klik hier
)
Dan kan ik MyProximus laten nakijken en de facturen eens bekijken.
groetjes
Samantha

Reageer